Δ. Φραγκάκης: Με όλα του τα «όπλα» ο ΕΟΤ στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου
Mε όλα του τα “όπλα” θα δώσει βροντερό “παρών” ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, τη World Travel Market London, που ανοίγει τις πύλες της αύριο, Δευτέρα 7 Νοεμβρίου, στο Λονδίνο, όπως επισημαίνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.
Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα είναι στραμμένα στο Λονδίνο, με τον ΕΟΤ, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Φραγκάκης, να έχει ήδη προετοιμάσει μεθοδικά την παρουσία της Ελλάδας πολλούς μήνες πριν.
Στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου θα παρουσιάσουμε το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης και εστιάζει στο νέο ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ, που κάνει το ντεμπούτο του στην WTM.
“Mε δεκάδες συνεκθέτες από όλη τη χώρα, καινοτομίες όπως η παρουσίαση των eco Islands και πολλά άλλα, θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας στην διεθνή αγορά και να τονίσουμε τις δυνατότητες μας σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε μία νέα εποχή για τον τουρισμό, με αυτοπεποίθηση, πίστη στις δυνάμεις της και καλή προετοιμασία”, σημειώνει ο κ. Φραγκάκης.
Η Ελλάδα ταξιδεύει στην WTM 2022
Εστιάζοντας στην παρουσία της Ελλάδας στην WTM 2022, 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, μεγάλες επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Δήμους, κ.ά., θα προβάλουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ενώ στο πλαίσιο της έκθεση η ελληνική πλευρά θα υλοποιήσει εκδήλωση για την βιωσιμότητα παρουσιάζοντας τα 3 ελληνικά “eco islands” (Νάξο, Αστυπάλαια, Χάλκη), πάντα υπό το πρίσμα της αειφορίας και των πρωτοβουλιών που ήδη τρέχουν σε αυτά.
Παράλληλα, η ελληνική τουριστική ηγεσία θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους μεγαλύτερους παίκτες της βρετανικής αγοράς και όχι μόνο, ενώ την παράσταση θα κλέψουν τα βραβεία που θα παραλάβει η Ελλάδα σε δύο μεγάλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.
Ντεμπούτο για το νέο περίπτερο του ΕΟΤ
Στα εκθεσιακά δρώμενα της έκθεσης εντάσσεται και η πρώτη εμφάνιση του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ, που θα αποτελεί τη βάση για τις εκδηλώσεις του ΕΟΤ και στις μελλοντικές τουριστικές εκθέσεις.
Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, όπως τονίζεται. Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένων στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.
Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία – δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του “ανήκειν”, και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. “Μέτρον Άριστον” και “Μηδέν Άγαν”, στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.
Ο ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Τα περίπτερα του ΕΟΤ εξυπηρετούν τον βασικό επικοινωνιακό του στόχο, που δεν είναι άλλος από την “ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου”.
Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand “Ελλάδα”, διευκολύνοντας τη διαμόρφωση διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.
World Travel Market London 2022
Με τα φώτα να είναι στραμμένα στην WTM London οι “παίκτες” της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κώστας Χαλκιαδάκης
Δ. Φραγκάκης: Με όλα του τα «όπλα» ο ΕΟΤ στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου