Τουρισμός

Τουρισμός | Πώς η νέα αναζήτηση της Google θα αλλάξει το πώς θα ταξιδεύουμε

Αφωνους άφησε όσους παρακολούθησαν την παρουσίαση του «Generative AI», για το πώς θα είναι ο ταξιδιωτικός σχεδιασμός στο άμεσο μέλλον, ο Δρ. Stefan Ebener, από την Google Γερμανίας.

Μέσω βίντεο, σε εκδήλωση στην ΙΤΒ του Βερολίνου, οι παρευρισκόμενοι μπόρεσαν να βιώσουν μια αναζήτηση στο Google, που διαφέρει θεμελιωδώς από αυτό που έχουν βιώσει μέχρι τώρα: μια αναζήτηση που είναι ταυτόχρονα διαδραστική και πολυτροπική.

«Μέσα σε λίγους μήνες αυτή η νέα αναζήτηση Google θα γίνει προσβάσιμη σε όλο τον κόσμο», αποκάλυψε ο Δρ. Ebener και προέβλεψε ότι ο αντίκτυπος στον ταξιδιωτικό τομέα θα είναι τεράστιος.

Ήδη, ανέφερε ο Δρ. Ebener, η παραδοσιακή αναζήτηση, με χρήση όρων αναζήτησης, δεν θα είναι πλέον η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι millennials και η Generation Z για να αντλήσουν έμπνευση για νέα ταξίδια ή να προετοιμαστούν για τα ταξίδια τους.

Ο Δρ. Stefan Ebener από την Google Γερμανίας

«Οι αναζητήσεις θα πραγματοποιούνται κυρίως χρησιμοποιώντας εικόνες, μέσω αναζήτησης εικόνων Google και χρησιμοποιώντας φωτογραφίες στο Instagram», εξήγησε ο Δρ. Ebener.

Αυτή τη διαδικασία θα αλλάξει και το τουριστικό μάρκετινγκοι συναρπαστικές και πειστικές οπτικές προσφορές, ειδικά με τη μορφή φωτογραφιών και βίντεο, είναι το κλειδί για την προσέλκυση νέων επισκεπτών.

Μια άλλη τάση είναι αυτή του υπερ-προσωποποιημένου ταξιδιωτικού βοηθού, ικανού να χειριστεί διάφορα μέσα, παρέχοντας χρήσιμη υποστήριξη πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στον προγραμματισμό, την προετοιμασία και τα όνειρα από ό,τι στο ίδιο το ταξίδι», σύμφωνα με τον Δρα Ebener. Ακόμη και στο στάδιο της κράτησης, τέτοιοι βοηθοί μπορούν να ρωτήσουν και να πραγματοποιήσουν συγκεκριμένες επιθυμίες, για παράδειγμα στην περίπτωση ταξιδιού με μικρά παιδιά. Όπου υπάρχουν αμφιβολίες, μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει μια εγγραφή βίντεο για να διαπιστώσει, για παράδειγμα, εάν η ζημιά από ατύχημα σε ένα νοικιασμένο αυτοκίνητο καλύπτεται από την ασφάλεια.

Η μαγική λέξη εδώ είναι η πολυτροπικότητα – οι χρήστες μπορούν επίσης να εφαρμόσουν διάφορα μέσα, φωτογραφίες και βίντεο, προκειμένου να αλληλεπιδράσουν με το σύστημα

Το κλειδί σε πολλά από αυτά είναι το νέο Gemini AI της Google, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους παρόχους καταλυμάτων, για παράδειγμα, για να παράγει αυτόματα περιγραφές κτιρίων με βάση βίντεο. Κατέστη δυνατή η εκπαίδευση του λογισμικού έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών του με τρόπο που να είναι ακριβώς προσαρμοσμένος σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους.

Ο Δρ. Έμπενερ εξήγησε ότι κάποιος πρέπει να σκεφτεί ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης με τον ίδιο τρόπο όπως ένας εκπαιδευόμενος που μπήκε πρόσφατα στην εταιρεία. Ο τελευταίος μπορεί να έχει υψηλά προσόντα και να είναι καλά ενημερωμένος για τον κόσμο, αλλά αρχικά δεν έχει ιδέα τι είναι αυτό που πραγματικά κάνει η εταιρεία και πώς να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών. Ωστόσο, από τη στιγμή που η τεχνητή νοημοσύνη έχει λάβει οδηγίες, γίνεται ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο. «Σε αυτή την περίπτωση ο καθοριστικός παράγοντας δεν είναι το μοντέλο που χρησιμοποιείται αλλά η πλατφόρμα και η πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο», εξήγησε ο Δρ.Ebener.

Εν ολίγοις:

  • Η Google βρίσκεται στα πρόθυρα της έναρξης μιας νέας αναζήτησης Google παγκοσμίως, την οποία  ο Δρ.Ebener υπόσχεται ότι δεν θα μοιάζει με ο,τιδήποτε έχουν συναντήσει οι χρήστες στο παρελθόν.
  • Αυτή η μηχανή αναζήτησης επόμενης γενιάς θα είναι διαδραστική και πολυτροπική, ικανή να κατανοεί και να επεξεργάζεται διάφορους τύπους εισροών πέρα ​​από τα παραδοσιακά ερωτήματα κειμένου.
  • Οι μέρες των απλοϊκών αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών έχουν περάσει. Το μέλλον, όπως σκιαγραφεί ο Δρ.Ebener, βρίσκεται σε ερωτήματα που βασίζονται σε εικόνες και αξιοποιώντας γραφικά από πλατφόρμες όπως το Instagram για να πυροδοτήσουν ταξιδιωτικές ιδέες.
  • Μια άλλη μεταμορφωτική τάση, που τονίστηκε από τον Δρα Ebener είναι η άνοδος του υπερ-εξατομικευμένου ταξιδιωτικού βοηθού. Αυτοί οι βοηθοί, που υποστηρίζονται από προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη, είναι έτοιμοι να προσφέρουν υποστήριξη σε διάφορα στάδια του ταξιδιού, από τον προγραμματισμό και την κράτηση μέχρι το πραγματικό ταξίδι.

Πηγή: tornosnews.gr

Τουρισμός | Πώς η νέα αναζήτηση της Google θα αλλάξει το πώς θα ταξιδεύουμε

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button