Τουρισμός

Τουρισμός | «Puppymoons» και άλλες ταξιδιωτικές τάσεις που ήρθαν για να μείνουν

Το 2024 φέρνει μια νέα εποχή στον κόσμο των ταξιδιών, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν εμπειρίες που αντανακλούν τις προτεραιότητές τους, τόσο στην προσωπική, όσο και στη επαγγελματική τους ζωή.

Οι ξενοδόχοι, ακολουθώντας τις αλλαγές της αγοράς, έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους επισκέπτες τους, ενσωματώνοντας τις νέες τάσεις στην εμπειρία που προσφέρουν.

Οι κλασικές αποδράσεις, όπως είναι οι διακοπές με αφορμή τα γενέθλια ή μια σημαντική επέτειο παραμένουν δημοφιλείς, αλλά οι ταξιδιώτες του 2024 αναζητούν περισσότερο τη διαφοροποίηση και την πρωτοτυπία.

Για παράδειγμα, πρόσφατη έρευνα της Expedia διαπιστώνει αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια με την οικογένεια, τους φίλους, ακόμη και για σύντομες εξορμήσεις με τους συνεργάτες με οποιαδήποτε αφορμή.

Πάντως, μια επιπλέον αναδυόμενη τάση η οποία παρουσιάζει ενδιαφέρον, είναι τα Puppymoons, όπου οι ταξιδιώτες γιορτάζουν την υιοθεσία ή τα γενέθλια του τετράποδου μέλους της οικογένειάς τους. Η τάση αυτή, ανοίγει νέες δυνατότητες για τους ξενοδόχους να προσφέρουν πακέτα φιλικά προς τα κατοικίδια και να κερδίσουν την ευγνωμοσύνη των ταξιδιωτών.

Περαιτέρω, οι First-date-iversaries, δηλαδή ο εορτασμός του πρώτου ραντεβού και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις που αφορούν σε ζευγάρια, γίνονται δημοφιλείς επιλογές για τους ταξιδιώτες που θέλουν να γιορτάσουν σημαντικά ορόσημα στη σχέση τους. Σε αυτή την περίπτωση, οι ξενοδόχοι μπορούν να ανταποκριθούν προσφέροντας πακέτα ρομαντικών διακοπών και προνομιακές υπηρεσίες.

Σημαντική είναι και η αύξηση των ταξιδιών που σχετίζονται με ορόσημα στην εργασία, όπως οι διακοπές για τον εορτασμό της συνταξιοδότησης, για την απόκτηση νέας εργασίας, για μια προαγωγή ή ακόμη και για την παραίτηση από μια εργασιακή θέση. Οι ξενοδόχοι μπορούν να προσελκύσουν τους εν λόγω ταξιδιώτες προσφέροντας πακέτα διακοπών που περιλαμβάνουν χαλάρωση και αναζωογόνηση, καθώς και ευκαιρίες για δραστηριότητες όπως ο αθλητισμός και η αναψυχή.

Ακόμη μια σημαντική τάση που εντοπίζει η έρευνα, είναι ότι οι ταξιδιώτες του 2024 αναζητούν καταλύματα με υπαίθριες ανέσεις, όπως αυλές με μπάρμπεκιου και εξωτερικούς χώρους για δραστηριότητες στη φύση, χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν από το κατάλυμα. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι ξενοδόχοι μπορούν να προσελκύσουν αυτούς τους ταξιδιώτες προσφέροντας εκλεπτυσμένα καταλύματα με εξωτερικούς χώρους που είναι ιδανικοί για χαλάρωση και ψυχαγωγία. Οι δραστηριότητες αυτές προσφέρουν στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους με φίλους και οικογένεια, ενώ ταυτόχρονα ασκούνται και διασκεδάζουν.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες συχνά αναζητούν φρέσκα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Η δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε λαχανικά που φυτρώνουν στο κατάλυμά τους ή φρούτα από τα δέντρα που υπάρχουν στον άμεσο περιβάλλοντα χώρο, μπορεί να προσθέσει μια επιπλέον διάσταση φρεσκάδας και αυθεντικότητας στην εμπειρία των ταξιδιωτών.

Εξάλλου, έρευνα της Vrbo αναδεικνύει τη σημασία των εξωτερικών ανέσεων κατά την επιλογή ενός καταλύματος για διακοπές. Οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να απολαύσουν τον εξωτερικό χώρο και τις δραστηριότητες που προσφέρει ένα κατάλυμα, όπως τις βουτιές στη πισίνα και τις υπαίθριες αθλητικές εγκαταστάσεις, καθιστώντας τις διακοπές τους πιο ευχάριστες και αξέχαστες.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, η επιλογή μιας εξοχικής κατοικίας με υπαίθριες ανέσεις προτιμάται πλέον από πολλούς ταξιδιώτες, καθώς τους επιτρέπει να απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις του σπιτιού τους σε έναν περιβάλλον φυσικής ομορφιάς και ηρεμίας.

Πηγή: travel.gr
Στάθης Κουσούνης

Τουρισμός | «Puppymoons» και άλλες ταξιδιωτικές τάσεις που ήρθαν για να μείνουν

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button