Τεχνολογία

Digital εποχή: Πως οι επιχειρήσεις προσελκύουν το κοινό τους

create.vista

Ο παραδοσιακός τρόπος διαφήμισης σε εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση, και ραδιόφωνο μπορεί να παραμένει αρκετά διαδεδομένος (και αποτελεσματικός), όμως το digital marketing έχει πλέον εδραιωθεί. Η online παρουσία όλο και περισσότερων επιχειρήσεων ανοίγει νέους δρόμους για την προσέγγιση πελατών που 20 χρόνια πριν κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί!

Από τα Social Media μέχρι τα websites, υπάρχουν πολλά μέσα, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις. Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για ένα μικρό κατάστημα ή για έναν κολοσσό εκατομμυρίων -τα digital μέσα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διαφημιστικής στρατηγικής κάθε εταιρείας.

Πάμε να δούμε, λοιπόν, τους αποτελεσματικότερους τρόπους που χρησιμοποιούν οι σημερινές επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να αυξήσουν τα κέρδη τους!

1)  Viber Marketing

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Viber για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους, να δημιουργήσουν πιστούς πελάτες και να αλληλεπιδράσουν με αυτούς. Από το Viber Messaging και τις διαφημίσεις, μέχρι τα αυτοκόλλητα και τα bots, το Viber προσφέρει πολλά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για προωθητικούς σκοπούς. Άλλωστε, το Viber είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές app ανταλλαγής μηνυμάτων, με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο!

Το Viber αποτελεί, επίσης, ένα ιδανικό μέσο για να ενημερώνουν οι εταιρείες τους πελάτες τους σχετικά με προσφορές, κουπόνια, και νέες κυκλοφορίες, αλλά και για να λαμβάνουν feedback από αυτούς. Επιπλέον, μέσω του Viber, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνομιλήσουν με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, χτίζοντας έτσι μια γέφυρα επικοινωνίας!

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα του Viber είναι ότι τα μηνύματα που στέλνονται από επιχειρήσεις δεν μπορουν να χαρακτηριστούν ως spam, όπως συμβαίνει με τα email, καθώς οι λογαριασμοί των επιχειρήσεων πρέπει πρώτα να επικυρωθούν. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες όντως λαμβάνουν τα μηνύματα που στέλνουν οι εταιρείες, χωρίς αυτά να χάνονται στην άβυσσο των spam.

2)  Email Marketing

Ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους digital marketing σήμερα είναι το email marketing. Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται πολύ από τις επιχειρήσεις, το email marketing παραμένει μια από τις πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές πρακτικές! Στόχος της πρακτικής αυτής είναι να μετατραπούν οι χρήστες μιας ιστοσελίδας σε πελάτες.

Με ποιό τρόπο;

Σε ένα ειδικό πεδίο που υπάρχει στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει το email του και να επιλέξει τι είδους ειδοποιήσεις θέλει να λαμβάνει από αυτή, όπως νέα, προσφορές κτλ. Αν ένας χρήστης δώσει το email του σε μια επιχείρηση, αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για αυτή.

Έτσι, η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει λίστες με βάση τις προτιμήσεις των χρηστών και να τους στέλνει περιεχόμενο που πράγματι τους ενδιαφέρει. Επομένως, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες, όχι μόνο κάποιος που είναι επισκέπτης της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε πελάτη, αλλά και κάποιος που είναι ήδη πελάτης να παραμείνει.

3)  Social Media Marketing

Τα Social Media είναι φοβερά διαδεδομένα στην εποχή μας και το κοινό τους είναι πραγματικά τεράστιο – 4,9 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν λογαριασμό στα Social Media, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Εκτός από το ευρύ κοινό, τα Social Media χρησιμοποιούνται επίσης και από τις περισσότερες επιχειρήσεις. Συνήθως, ακόμα κι αν μια επιχείρηση δεν έχει e-shop, έχει σελίδα στα Social Media, τόσο μεγάλο είναι το μέγεθος της δύναμής τους!

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Social Media Marketing είναι ότι είναι δωρεάν. Έτσι, σε περίπτωση που μια επιχείρηση δεν διαθέτει καθόλου διαφημιστικό budget, μπορεί να δημιουργήσει μια σελίδα στα Social Media αρχικά και να επενδύσει αργότερα σε διαφήμιση. 

4)  Content Marketing

To Content Marketing έχει να κάνει με τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου διάφορων ειδών, όπως άρθρα, e-books, podcasts, βίντεο, infographics, και εικόνες. Το περιεχόμενο αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ‘καταλαβαίνουν’ ποιό είναι το αντικείμενο κάθε επιχείρησης. Έτσι, βοηθούν με τη σειρά τους το χρήστη να βρίσκει την εκάστοτε επιχείρηση πιο εύκολα. Αυτό, φυσικά, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας και, τελικά, των πελατών!

Όταν ένας χρήστης έχει πρόσβαση στο online περιεχόμενο μιας επιχείρησης, τη γνωρίζει καλύτερα, και άρα είναι πιο πιθανό να μετατραπεί σε πελάτη. Γενικά, το ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο βοηθάει στο γίνει ένα brand πιο γνωστό στο ευρύ κοινό και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του website του, χωρίς να χρησιμοποιηθεί διαφήμιση! Στη σημερινή digital εποχή, λοιπόν, στην οποία τα περισσότερα πράγματα γίνονται online, οι επιχειρήσεις βρίσκουν πιο ευέλικτες και δημιουργικές λύσεις προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες. Οι τρόποι και τα μέσα είναι, φυσικά, πολλά, γι’αυτό μια σωστή στρατηγική είναι το Α και το Ω!

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook

πηγή: flashnews

post/607725/digital-epochi-pos-oi-epicheiriseis-proselkyoun-to-koino-tous/

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button