Αισιοδοξία για τον τουρισμό στην Κρήτη – Τέλη Μαρτίου οι πρώτες αφίξεις
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά πρόκειται να ξεκινήσει φέτος η τουριστική περίοδος στην Κρήτη, καθώς οι πρώτες αφίξεις στο νησί αναμένονται από τα τέλη Μαρτίου, δημιουργώντας μια εικόνα αισιοδοξίας στον κλάδο.
Ειδικότερα, οι πρώτες εταιρείες χαμηλού κόστους που θα ξεκινήσουν δρομολόγια προς το αεροδρόμιο Χανίων «Δασκαλογιάννης», θα είναι μέσα στον Μάρτιο. Αναμένονται στις 26 Μαρτίου από το Βερολίνο, το Λονδίνο, την Κοπεγχάγη, ενώ μία ημέρα μετά αναμένεται το πρώτο μαζικό κύμα αφίξεων με 11 πτήσεις από αεροδρόμια της Αυστρίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Πολωνίας, της Ιρλανδίας, της Μεγάλης Βρετανίας και ακολουθούν αφίξεις από αεροδρόμια της Μάλτας, της Ιταλίας και της Φιλανδίας.
Στο αεροδρόμιο Χανίων, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου, θα ξεκινήσουν και οι αφίξεις τσάρτερ με το ενδιαφέρον από μεγάλους ταξιδιωτικούς πράκτορες και από σκανδιναβικές χώρες να είναι πολύ υψηλό.
Η κίνηση θα αυξάνεται σταδιακά και θα κορυφωθεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» αναμένεται να καταφθάσουν στις 26 Μαρτίου, 30 πτήσεις τσάρτερ από χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης όπως την Ολλανδία, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ελβετία, τη Γερμανία .
Με βάση την εικόνα αυτή, τα πρώτα μεγάλα ξενοδοχεία θα αρχίσουν να λειτουργούν σταδιακά από τα τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου, ενώ για τους μήνες που θα ακολουθήσουν η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη για τα καταλύματα όλων των τύπων.
Πρεμιέρα δράσεων τουριστικής προβολής
Η νέα τουριστική περίοδος θα συνδυαστεί στα Χανιά και με σειρά δράσεων, με την πρώτη χρονικά να αφορά ένα τριήμερο φεστιβάλ εναλλακτικού τουρισμού που προγραμματίζεται για τις αρχές Μαΐου με ενεργό συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στον τουριστικό τομέα.
«Στόχος είναι το φεστιβάλ να καθιερωθεί ως θεσμός», επισημαίνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νεκτάριος Ψαρουδάκης συμπληρώνοντας ότι , «είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου και περιλαμβάνει ακόμα συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, διαδικτυακές καμπάνιες, ενίσχυση μορφών τουρισμού, όπως ο γαμήλιος, ο πεζοπορικός και φυσιολατρικός, ο αθλητικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός – προσκυνηματικός, ο αστικός τουρισμός, ο τουρισμός τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών και ο εκπαιδευτικός τουρισμός».
πηγή: creta24