Οικονομία

Παιχνίδια και λαμπάδες: Στη «μάχη» οι επιχειρήσεις ενόψει Πάσχα

Η αγοραστική κίνηση στα καταστήματα παιχνιδιών για τις αγορές λαμπάδας και παιχνιδιών ενόψει του Πάσχα, έχει ξεκινήσει και αναμένεται να κορυφωθεί κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας ενώ οι επιχειρήσεις του κλάδου, μικρές και μεγάλες, έχουν μπει στη «μάχη» για ένα μερίδιο από την «πίτα» του πασχαλινού τζίρου.

Την προηγούμενη Τετάρτη ξεκίνησε και η εφαρμογή του «καλαθιού των νονών» με τις επιχειρήσεις να επιλέγουν από τις συνολικά 12 κατηγορίες, ποια προϊόντα θα συμπεριλάβουν στις λίστες τους. Αν και το μέτρο είναι υποχρεωτικό μόνο για εκείνες με ετήσιο τζίρο άνω του 1.000.000 ευρώ και οι υπόλοιπες συμμετέχουν εθελοντικά, κατά την πρώτη εβδομάδα, 29 συνολικά έχουν αναρτήσει τους καταλόγους τους στην πλατφόρμα e- καταναλωτής. Ανάμεσά τους και μικρότερα καταστήματα από όλη την Ελλάδα όπως και αλυσίδες που δεν είναι αμιγώς παιχνιδιών.

«Το ”καλάθι των νονών” μόνο θετικά έχει να προσθέσει στην αγοραστική κίνηση των ημέρων» σημειώνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κατασκευαστών και Εμπόρων Παιδικών Παιχνιδιών, Γιάννης Παπαδόπουλος εκτιμώντας ότι όσο πλησιάζουμε προς τη Μεγάλη Εβδομάδα, ο αριθμός των επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θα αυξηθεί. Υπενθυμίζεται ότι στο αντίστοιχο «καλάθι του Άη Βασίλη» που είχε εφαρμοστεί τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, κατά την τελευταία εβδομάδα ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων είχε φτάσει τις 40.

Το συγκεκριμένο μέτρο εξάλλου αποτελεί σύμφωνα με τα στελέχη του κλάδου και μία ευκαιρία για τα συνοικιακά και μικρότερα καταστήματα παιχνιδιών να κάνουν γνωστά μέσω της πλατφόρμας τα προϊόντα τους και τις τιμές στα οποία τα διαθέτουν.

Τι δείχνουν οι λίστες της πρώτης εβδομάδας

Ο τζίρος που γίνεται κατά την πασχαλινή περίοδο αποτελεί τον δεύτερο υψηλότερο σε ποσοστό κατά της διάρκεια του έτους -μετά από εκείνο των Χριστουγέννων- για τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Παρά το γεγονός ότι οι επαγγελματίες έχουν επιβαρυνθεί με αυξήσεις λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, στόχος τους είναι να διαθέσουν – μέσω του «καλαθιού των νονών»- στο καταναλωτικό κοινό παιχνίδια, λαμπάδες αλλά και σοκολατοειδή (όσες διαθέτουν), στις περσινές τιμές, όπως επισημαίνει ο κ. Παπαδόπουλος.

Όπως φαίνεται από τις πρώτες λίστες που ανήρτησαν οι επιχειρήσεις στο e-καταναλωτής, στην κατηγορία της λαμπάδας οι περισσότερες επιχειρήσεις επέλεξαν να συμπεριλάβουν μεγάλο εύρος προϊόντων. Από οικονομικότερες, μέχρι πιο ακριβές, επώνυμες, συνοδευόμενες από παιχνίδια. Προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να έχουν πολλές επιλογές.

Παιχνίδια και λαμπάδες: Στη «μάχη» οι επιχειρήσεις ενόψει Πάσχα

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button