Ελλάδα

Σέρρες: «Κάντε χώρο εκεί ψηλά, έρχεται να παίξει ο Βασίλης» – Τα μηνύματα των συμμαθητών του 11χρονου

Βαρύ είναι το κλίμα στις Σέρρες μετά την τραγωδία με τον μαθητή του 9ου Δημοτικού Σχολείου που έχασε τη ζωή του ως συνέπεια της έκρηξης στο λεβητοστάσιο του σχολείου.

Στο δημοτικό σχολείο του 11χρονου συγκίνησαν οι αντιδράσεις των συμμαθητών του. Ένας από αυτούς, πήγε να αφήσει λίγα λουλούδια έξω από το σχολείο. Κρατούσε μάλιστα ένα κομμάτι χαρτί με ένα μήνυμα για τον φίλο του. «Κάντε χώρο εκεί ψηλά, έρχεται να παίξει ο Βασίλης» έγραφε προκαλώντας συγκίνηση.

Στις 4 το απόγευμα θα τελεστεί η κηδεία του 11χρονου στο Α’ Νεκροταφείο Σερρών, ενώ μηνύματα συμπαράστασης καταφτάνουν από παντού για την οικογένειά του. Όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Σέρρες παρέμειναν κλειστά σε ένδειξη πένθους

Τι είπε ο 10χρονος που πήρε εξιτήριο

Σε συνομιλία που είχε δημοσιογράφος της ΕΡΤ με τον 10χρονο που τραυματίστηκε χθες, από την έκρηξη στο λεβητοστάσιο του σχολείου, εκείνος περιέγραψε: «παίζαμε μπάλα και ξαφνικά ακούσαμε φοβερό θόρυβο και άρχισαν να πέφτουν πανω μας πέτρες και μεταλλικά αντικείμενα, μάλιστα ένα από αυτά χτύπησε ένα συμμαθητή μου».

Το παιδί, που πήρε ήδη εξιτήριο, πρόσθεσε πως τα παιδιά πήγαν να παίξουν μπάλα στην πίσω αυλή του σχολείου, κοντά στο λεβητοστάσιο, στο υπόστεγο επειδή έβρεχε.

Ο δήμαρχος Σερρών υποστήριξε πως ο Δήμος είχε διασφαλίσει την ασφάλεια του έργου και μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε πως «στη σύμβαση του έργου με τον ανάδοχο τονίζεται ρητά και κατηγορηματικά ότι οι οποίες τεχνικές εργασίες δεν θα γίνονται εν ώρα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ή αν θα γίνονται τότε απαιτείται η συναίνεση είτε το διευθυντή είτε του δήμου».

Αυτό, ωστόσο δεν έγινε, όπως επισημαίνει: «εμείς δεν δώσαμε καμία άδεια και μάλιστα αγνοούσαμε ότι το τεχνικό συνεργείο θα επισκέπτονταν το σχολείο».

πηγή: lifo

now/greece/serres-kante-horo-ekei-psila-erhetai-na-paixei-o-basilis-ta-minymata-ton-symmathiton-toy

Related Articles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button