Hellenic Train: «Ασχολούμαστε μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων» λέει ο διευθύνων σύμβουλος
«Η Hellenic Train ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας για το δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, μιλώντας στην ΕΡΤ, εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, επαναλαμβάνοντας τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων.
Σε ερώτηση για το εάν η εταιρεία εκτελούσε δρομολόγια σε ένα δίκτυο που δεν πληρούσε τα πρότυπα ασφαλείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train απάντησε πως «Τα τρένα μας κινούνται σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες του συστήματος που χρησιμοποιείται στους σιδηροδρόμους που πληρούν τα κριτήρια που προβλέπονται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τυποποίησης και μετά από πιστοποίηση της Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου».
Επίσης, σε ερώτηση σχετικά με το γεγονός ότι έξι ημέρες μετά το δυστύχημα δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για τον αριθμό των επιβατών της αμαξοστοιχίας, ο Μαουρίτσιο Καποτόρτο, απάντησε πως «Δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών που επιβιβάζονται στο τρένο, διότι το τρένο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο. Ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των θέσεων επί του τρένου».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train ανέφερε, επίσης, ότι «Έχουμε θέσει άμεσα τους εαυτούς μας στη διάθεση των Αρχών, προκειμένου να παράσχουμε κάθε χρήσιμη πληροφορία που θα ρίξει φως στο θέμα» και πρόσθεσε πως: «συλλέγουμε, με εσωτερικές ομάδες εργασίας που επικεντρώνονται στο περιστατικό των Τεμπών, όλες τις έγκυρες πληροφορίες για να ρίξουμε φως στο τι συνέβη».
Σε ερώτηση για τα επόμενα βήματα της εταιρείας στην Ελλάδα απάντησε πως «Η Hellenic Train θα συνεχίσει να εργάζεται στο πλαίσιο των υφιστάμενων συμβάσεων. Η σιδηροδρομική κυκλοφορία θα βασιστεί στις υποδείξεις που θα λάβουμε από το διαχειριστή υποδομής και στο χρονοδιάγραμμα που απαιτείται για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
»Η συνέχιση των δραστηριοτήτων μας δεν μπορεί να αγνοήσει την εργασία των περισσότερων από 1.200 εργαζομένων μας και, για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε σε επαφή με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων μας».
πηγή: lifo