Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη φόρμουλα για αξέχαστες διακοπές- Και ο ρόλος του αριθμού «4»
Τι είναι αυτό που κάνει τις διακοπές πραγματικά αξέχαστες; Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει τη φόρμουλα, που απαντά στο ερώτημα και να δίνει τη λύση για αξέχαστες διακοπές, τουλάχιστον για τους νεότερους.
Μετά από μία δημοσκόπηση με 2.000 ταξιδιώτες μεταξύ 18 και 34 ετών, μία έρευνα προσδιόρισε μερικά από τα αγαπημένα τους στοιχεία, που θα μπορούσαν να συστήσουν τις ιδανικές διακοπές.
Ένα από τα απαραίτητα στοιχεία, σύμφωνα με τη αυτή είναι η καλή παρέα, τουλάχιστον τεσσάρων ατόμων, οι νέες εμπειρίες, επίσης τουλάχιστον τέσσερις και το να ζήσει κανείς κάτι «απροσδόκητο» στις διακοπές του.
Το 36% των ερωτηθέντων θεώρησε ότι το να βγει κανείς από την λεγόμενη «ζώνη άνεσης» είναι απαραίτητο συστατικό για αξέχαστες διακοπές. Κυρίαρχο θέμα είναι να ξεπεράσει ο ταξιδιώτης τα όριά του τουλάχιστον τέσσερις φορές σε κάθε περιπέτεια.
Το 32% πιστεύει ότι είναι στις προτεραιότητες κατά τις διακοπές να κάνει κάποιος νέους φίλους ενώ το ίδιο ποσοστό θεωρεί ότι ως αξέχαστες διακοπές ορίζονται αυτές που θα έχει συναντήσεις κάποιος τουλάχιστον τρεις νέους ανθρώπους.
Στα άλλα στοιχεία σύμφωνα με την δημοσκόπηση είναι ότι ο ταξιδιώτης θα πρέπει να δοκιμάσει τουλάχιστον τρία νέα πιάτα, στις διακοπές του.
Η δημοσκόπηση διεξήχθη από το OnePoll για λογαριασμό της ταξιδιωτικής εταιρείας Contiki.
Οι ερωτηθέντες έκαναν κατά μέσο όρο επτά αξέχαστα ταξίδια. Σχεδόν το 30% όσων έχουν ταξιδέψει μόνοι αισθάνονται ότι αυτές οι διακοπές δημιούργησαν περισσότερες αναμνήσεις από οποιαδήποτε άλλη εμπειρία είχαν .
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 34% των ερωτηθέντων αισθάνεται ότι πρέπει να μετρά κάθε στιγμή όταν ταξιδεύει και αυτό λόγω της αυξημένης εργασιακής πίεσης, που αισθάνεται εκτός διακοπών.
Σχεδόν οι μισοί, δηλαδή ποσοστό της τάξης του 47%, αισθάνονται τόσο έντονα την ανάγκη να είναι αξέχαστες οι διακοπές τους, που θα εγκατέλειπαν μια δουλειά που δεν τους επέτρεπε να πάρουν άδεια, αν χρειαζόταν, προκειμένου να κάνουν ένα ουσιαστικό, για εκείνους ταξίδι.
Το 36% των ερωτηθέντων δε, δήλωσε πως έχει έτοιμη μια λίστα διακοπών, ώστε να είναι αξέχαστη εμπειρία.
Όμως το 53% προτιμά μια τέλεια στιγμή να συμβεί φυσικά, αντί να είναι κάτι που έχει σχεδιαστεί – και το 81% πιστεύει ότι είναι οι απροσδόκητες στιγμές είναι αυτές που κάνουν τις διακοπές αξέχαστες.
«Η εξερεύνηση ενός νέου προορισμού και κουλτούρας ανοίγει την προοπτική στον ταξιδιώτη για το άγνωστο με τη δυνατότητα να δημιουργήσει αναμνήσεις που μπορούν να διαρκέσουν μια ζωή», δήλωσε η Rachel Storey, Brand Director της Contiki.
«Όταν σκέφτεσαι ταξίδια από το παρελθόν, είναι συχνά εκείνες οι στιγμές που δεν μπορούσες να φανταστείς, οι οποίες αφήνουν τον βαθύτερο αντίκτυπο», συνέχισε. «Είτε πρόκειται για μια συγκινητική συνάντηση με έναν ντόπιο, είτε για ένα νέο φίλο, για ένα εστιατόριο ή για μια νέα δραστηριότητα – το απόλυτο στοιχείο για αξέχαστες διακοπές είναι οι αναμνήσεις που δημιουργείς στην πορεία».
Τα στοιχεία που συνθέτουν αξέχαστες διακοπές
-Το να δει κανείς την ανατολή ή τη δύση του ηλίου με φίλους ή οικογένεια
-Κάποιο είδος αστείου γεγονότος
-Κάτι που θα γίνει μια ιστορία για να αφηγείται κανείς τα επόμενα χρόνια
– Το να κάνει κάποιος κάτι που σε βγάζει από τη ζώνη άνεσής σου
– Ποτά ή φαγητό με θέα
– Δημιουργία μιας σύνδεσης με έναν ντόπιο ή ομάδα ντόπιων
– Το να δοκιμάσει κανείς μία τοπική λιχουδιά που θεωρείται ασυνήθιστη στον τόπο κατοικίας
– Μία παράκαμψη στον δρόμο ή όταν κάποιος θα χαθεί σε μία προσπάθεια να βρει μια άδεια παραλία ή καταπληκτική θέα
– Το να δει κανείς ένα διάσημο μνημείο
-Κολύμπι στη θάλασσα
-Μία εμπειρία που εκτοξεύει την αδρεναλίνη, όπως το bungee jumping ή το αλεξίπτωτο
-Μια πλήρης περιήγηση σε μια όμορφη πόλη
-Το να δει κανείς ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον
– Η ανακάλυψη του ιδανικού αναμνηστικού ή δώρου
– Ξενάγηση σε μια τοπική πόλη ή χωριό
– Πρόταση γάμου ή μάρτυρας μιας πρότασης γάμου
– Ένα ρομαντικό φιλί
– Αναρρίχηση σε βουνό.
https://www.lifo.gr/now/world/nea-ereyna-apokalyptei-ti-formoyla-gia-axehastes-diakopes-kai-o-rolos-toy-arithmoy-4