Η Gucci γίνεται sexy ξανά
Η ρητορική μίσους είναι ένα δυσάρεστο γνώρισμα της εποχής με το οποίο ευτυχώς διάσημότητες και μεγάλοι οίκοι και φίρμες φαίνεται να έχουν εξοικειωθεί. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο βρέθηκε ο οίκος Gucci που δέχτηκε σωρεία ομοφοβικών σχολίων για την παρουσίαση της νέας εντυπωσιακής καμπάνιας του για τα Χριστούγεννα.
Το όραμα του νεοαφιχθέντος δημιουργικού διευθυντή του οίκου, Sabato De Sarno, απαθανατίζεται με μερικά καυτά ζευγάρια που φιλιούνται με full Gucci looks. Εκτός από κάποια στιγμιότυπα με μοντέλα που αράζουν σε καναπέδες και ένα σύντομο φιλμάκι που ζουμάρει σε ένα πάρτι διακοπών – οι λήψεις περιλαμβάνουν ζευγάρια διαφόρων φύλων, σεξουαλικοτήτων και ηλικιών,που χαμουρεύονται, συμπεριλαμβανομένων δύο ανδρών που φιλιούνται και ενός μεσήλικου ζευγαριού.
Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και – αυτή τη φορά – ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων.
Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και αυτή τη φορά ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων. “Gucci, τι ακριβώς σου συνέβη;” έγραψε ένας χρήστης, ενώ αρκετοί άλλοι απλώς έκαναν “unfollowed” κάτω από την εικόνα των ανδρών που φιλιούνται.
Εν τω μεταξύ, το τρανς μοντέλο και ακτιβίστρι@ Munroe Bergdorf μοιράστηκε την αγάπη της για τις εικόνες στα σχόλια και ο ίδιος ο De Sarno ανταπέδωσε αφήνοντας μπόλικες καρδούλες. Υπήρξαν βέβαια και αρκετοί χρήστες που αντέδρασαν σ’ αυτή τη ρητορική, επισημαίνοντας την κραυγαλέα ομοφοβία ή τονίζοντας το πόσο οι εικόνες παραπέμπουν στις έντονα ερωτικές καμπάνιες του Gucci από τη δεκαετία του ’00.
πηγή: lifo