Αθλητικά

Ferrari: Το χειρότερό της ξεκίνημα από το 2009!

Για να βρούμε χρονιά στην οποίαν η Ferrari ξεκίνησε με μικρότερη βαθμολογική συγκομιδή στους τρεις πρώτους αγώνες θα πρέπει να ανατρέξουμε στο μακρινό 2009! Μία από τις χειρότερες εν γένει σεζόν της Ferrari.

Οι Leclerc και Sainz έχουν μαζέψει 26 βαθμούς μέχρι στιγμής. Το 2009 οι Raikkonen και Massa είχαν συγκεντρώσει -με αναγωγή στο σημερινό σύστημα βαθμολόγησης- μόλις… 2 βαθμούς στους τρεις πρώτους αγώνες! Επόμενη χειρότερη σεζόν είναι εκείνη του 2020, με 27 βαθμούς, ενώ εξίσου άσχημα ήταν τα πράγματα και το 2014, με την Scuderia να ξεκινάει με 33 βαθμούς.

Όλες οι προαναφερθείσες σεζόν ανήκουν στην κατηγορία των πρωταθλημάτων που οι tifosi θα ήθελαν σίγουρα να ξεχάσουν. Ισχύει, άραγε, κάτι αντίστοιχο και για την φετινή χρονιά;

Πιστεύουμε πως όχι. Μπορεί, όντως, οι Leclerc-Sainz να μην τα έχουν πάει καλά μέχρι τώρα στους τρεις πρώτους αγώνες. Ωστόσο, αυτό δεν οφείλεται αυστηρά σε λόγους ανταγωνιστικότητας του μονοθέσιου όπως συνέβη το 2009, το 2014 και το 2020.

Η SF-23 έχει δείξει ότι διαθέτει αρκετά υψηλότερο δυναμικό από εκείνο που έχει φανεί. Μπορεί όχι σαν της Red Bull. Αλλά σίγουρα αντίστοιχο (ή και υψηλότερο) από των AMR23 και W14.

Οι Ιταλοί, όμως, δεν έχουν βρει ακόμη την χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων σε κατατακτήριες και διάρκειας σε αγώνες. Ήδη από την Jeddah, η Ferrari είχε αλλάξει το πρόγραμμα των ελεύθερων δοκιμών της με στόχο την καλύτερη διαχείριση ελαστικών στον αγώνα.

Παρόμοια ήταν η προσέγγιση και στην Αυστραλία. Εάν κρίνουμε από τον ρυθμό του Sainz στο GP, η Scuderia δεν τα πήγε και τόσο άσχημα. Ο Ισπανός ήταν καθ’ οδόν προς μία σίγουρη 4η θέση παρά το ότι -όπως και στην Jeddah- η ροή του αγώνα δεν τον είχε ευνοήσει καθόλου.

Κακή συγκυρία;

Ωστόσο, στην δεύτερη επανεκκίνηση ο Ισπανός έκανε λάθος στην πρώτη στροφή. Η -μάλλον αυστηρή- ποινή των 5 δευτερολέπτων τον έθεσε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. Βέβαια, η κακή ημέρα είχε φανεί για την Ferrari από τον πρώτο γύρο. με την εγκατάλειψη του Leclerc.

Ο Μονεγάσκος ήταν εμφανώς απογοητευμένος στις συνεντεύξεις του μετά τον αγώνα. «Νομίζω ότι αντί να θέτω μακροπρόθεσμους στόχους, το να τερματίσω έναν αγώνα χωρίς προβλήματα αποτελεί προτεραιότητα» δήλωσε. «Έπειτα ίσως μπορέσουμε να χτίσουμε επάνω σε αυτό» συμπλήρωσε.

Ο Leclerc έχει συγκεντρώσει μόλις 6 βαθμούς μέχρι στιγμής. Όλους από τον αγώνα στην Jeddah. Στους υπόλοιπους δύο αγώνες ο Charles δεν είδε την καρό σημαία. Στο Μπαχρέιν λόγω της PU, ενώ στην Αυστραλία λόγω της επαφής με τον Stroll.

Από την άλλη, ο Carlos Sainz Jr έχει συγκεντρώσει 20 βαθμούς. Μετά την Αυστραλία, μάλιστα, ο Ισπανός υπονόησε ότι η Ferrari θα έπρεπε να αλλάξει, ίσως, το concept του μονοθέσιου της. Ο Leclerc, όμως, δεν συμφωνεί.

«Δεν θα το πήγαινε τόσο μακριά όπως ο Carlos αλλά σίγουρα πρέπει να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο» δήλωσε ο Leclerc. «Θα περιμένω πρώτα. Στην Αυστραλία είδαμε πράγματα αρκετά ενθαρρυντικά, ιδίως στον ρυθμό αγώνα που είχαμε» σημείωσε.

Πιστεύουμε ότι η προσέγγιση του Leclerc στο θέμα είναι πιο ψύχραιμη. Όντως, η Ferrari δεν έχει την ανταγωνιστικότητα της Red Bull μέχρι στιγμής. Αλλά το επίπεδο της SF-23 είναι κατά πολύ ανώτερο από όσο μαρτυρά η μέχρι τώρα βαθμολογική συγκομιδή. Και η Scuderia θα πρέπει να αποδείξει μέχρι την Imola ότι μπορεί να πετύχει περισσότερα με το φετινό της μονοθέσιο.

https://creta24.gr/ferrari-to-cheirotero-tis-xekinima-to-2009/

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button