Tetris: Πώς ένας 13χρονος «νίκησε» το «ανίκητο» παιχνίδι
Τον… δάσκαλό του βρήκε στο πρόσωπο ενός 13χρονου το βιντεοπαιχνίδι Tetris, 40 χρόνια έπειτα από τη δημιουργία του.
Ο 13χρονος Ουίλις Γκίμπσον (Willis Gibson) από την Οκλαχόμα των ΗΠΑ έγινε ο πρώτος άνθρωπος που επισήμως «νίκησε» την αρχική έκδοση του βιντεοπαιχνιδιού, σύμφωνα με το Associated Press.
Ο Ουίλις έφτασε το σκορ στο μέγιστο και οδήγησε το παιχνίδι σε ένα σημείο που άρχισε να «κρασάρει» – το λεγόμενο «kill screen». Αυτό μπορεί να μην ακούγεται σαν νίκη για όποιον πιστεύει ότι μετράνε μόνο οι υψηλές βαθμολογίες, αλλά θεωρείται πολυπόθητο επίτευγμα στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, όπου πολλοί παίκτες ωθούν τα παιχνίδια στα όριά τους.
Παράλληλα, το επίτευγμα του 13χρονου θεωρείται σημαντικό για τους παίκτες του Tetris, το οποίο πολλοί θεωρούσαν «ανίκητο», δεδομένου ότι παιχνίδι… δεν έχει τέλος. Όσο καλός κι αν είναι κάποιος στο Tetris, στο τέλος χάνει καθώς τα πλακίδια συνεχίζουν να πέφτουν χωρίς σταματημό.
Το Tetris αρχικά αναπτύχθηκε από τον Ρώσο σχεδιαστή βιντεοπαιχνιδιών Αλεξέι Παζίτνοφ. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 6 Ιουνίου του 1984, ενώ η ονομασία του προήλθε από το ελληνικό πρόθημα «τέτρα», που σημαίνει τέσσερα, καθώς κι από την αντισφαίριση, αγαπημένο άθλημα του Παζίτνοφ. Έγινε το πρώτο βιντεοπαιχνίδι της Σοβιετικής Ένωσης που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ.
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί κλασικά σχήματα παζλ. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ορθό και συμμετρικό κτίσιμο αυτών των σχημάτων.
πηγή: flashnews