Δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών: Από την ιδέα στην εκτέλεσή της
Τα βιντεοπαιχνίδια κάνουν καλό στον εγκέφαλο- ενισχύουν την εγκεφαλική συνδεσιμότητα και αυξάνουν τη φαιά ουσία του εγκεφάλου. Είτε παίζετε στο Vulkan Vegas είτε σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα, πρέπει να έχετε αναρωτηθεί πώς δημιουργήθηκαν αυτά τα παιχνίδια.
Η δημιουργία αυτών των παιχνιδιών είναι πολύ κουραστική αλλά απαραίτητη. Δεν έχει σημασία αν είστε απλώς ένας χρήστης και όχι αυτός που τα δημιουργεί- εξακολουθείτε να αποτελείτε ζωτικό μέρος της διαδικασίας, όπως θα δείτε.
Πώς δημιουργούνται τα βιντεοπαιχνίδια από μια ιδέα σε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι;
Η διαδικασία αυτή αποτελείται κυρίως από επτά στάδια. Ξέρουμε ότι ήδη αναρωτιέστε ποια είναι τα στάδια και τι περιλαμβάνει το καθένα από αυτά, οπότε συνεχίστε να διαβάζετε και θα μάθετε αυτό…
Σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός είναι μία από τις πιο σύνθετες και ζωτικές πτυχές. Μια ιδέα πρέπει να βρει έκφραση στο μυαλό σας προτού οποιαδήποτε ομάδα αρχίσει να εργάζεται πάνω σε αυτήν. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο και ο θεμέλιος λίθος πάνω στον οποίο θα χτιστεί. Ορισμένες ερωτήσεις πρέπει να τεθούν και να απαντηθούν στο στάδιο του σχεδιασμού πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Αυτές οι ερωτήσεις είναι απαραίτητες, διότι πρέπει να υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο θέλετε να το κατασκευάσετε, όταν υπάρχουν τόσοι πολλοί εκεί έξω. Ερωτήσεις όπως:
- Τι είδους βιντεοπαιχνίδι δημιουργείτε;
- Ποιοι είναι οι πιθανοί παίκτες ή το κοινό-στόχος;
- Θα είναι σε 2D ή 3D;
- Από ποιους χαρακτήρες θα αποτελείται;
- Σε ποια πλατφόρμα θα κατασκευαστεί; Και πολλά άλλα.
Οι παραπάνω ερωτήσεις και απαντήσεις θα αποτελέσουν τα θεμέλια πάνω στα οποία θα οικοδομηθεί και θα χρησιμεύσουν ως οδηγός για όλους όσους συμμετέχουν στην ομάδα. Αυτό οδηγεί στο επόμενο στάδιο, το οποίο είναι, η απόδειξη της ιδέας.
Απόδειξη ιδεών
Η εξέταση ιδεών εξετάζει τη βιωσιμότητα όλων των παραγόμενων ιδεών. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να απαντηθούν περισσότερες ερωτήσεις:
- Ποιο θα είναι το εκτιμώμενο κόστος για τη δημιουργία του;
- Ποια τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη;
- Από ποιους θα αποτελείται η ομάδα; Πόσο μεγάλη θα είναι;
- Ποιος θα είναι ο εκτιμώμενος χρόνος για την υλοποίησή του;
- Με ποιον τρόπο θα κερδηθεί το χρήμα;
Αυτό το στάδιο είναι απαραίτητο για την επιτυχία της δημιουργίας του, διότι θα θέσει σε προοπτική το τι είναι εφικτό και τι όχι.
Προπαραγωγή
Περιλαμβάνει καταιγισμό ιδεών για να μεταφερθούν οι ιδέες από τα στάδια σχεδιασμού και ελέγχου στην πραγματικότητα. Εδώ, κρίσιμα μέλη της ομάδας, όπως συγγραφείς προγραμμάτων, μηχανικοί, προγραμματιστές, σχεδιαστές, εικονογράφοι και άλλοι, θα συνεργαστούν για να καθορίσουν το εύρος της δημιουργίας και τον τρόπο με τον οποίο ταιριάζει κάθε ιδέα. Σε αυτό το σημείο, θα δοθούν ρόλοι και περιγραφές θέσεων εργασίας σε κάθε θέση για αποτελεσματική εργασία.
Παραγωγή
Η φάση της παραγωγής αναλύεται σε πολλαπλά επιμέρους στάδια. Αυτό το στάδιο της προετοιμασίας απαιτεί τον περισσότερο χρόνο και προσπάθεια. Εδώ θα γίνει η δημιουργία πρωτοτύπων, η δημιουργία περιεχομένου, η ανάπτυξη του σχεδιασμού σε επίπεδο παιχνιδιού, η φωνητική υποκριτική, ο σχεδιασμός ήχου και η κωδικοποίηση. Σε αυτό το σημείο, όλες οι ιδέες και ο σχεδιασμός θα δοκιμαστούν για να κατασκευαστεί σε αυτό το στάδιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαδικασία παραγωγής απαιτεί τον περισσότερο χρόνο και προσπάθεια.
Διασφάλιση ποιότητας
Αφού δημιουργηθεί, πρέπει να δοκιμαστεί για να διασφαλιστεί ότι δεν περιέχει σφάλματα. Αυτό συμβαίνει επειδή ένα λάθος μπορεί να βλάψει την εμπειρία και τη συνολική απόλαυση του χρήστη. Θα πραγματοποιηθούν δοκιμές άλφα και βήτα. Η δοκιμή αυτή θα ξεκινήσει αφού αξιολογηθούν η συμβατότητα, η λειτουργικότητα, οι επιδόσεις και άλλα χαρακτηριστικά και επιλυθούν όλα τα ζητήματα.
Τι συμβαίνει στις δοκιμές άλφα; Οι μηχανικοί διασφάλισης ποιότητας θα αναζητήσουν και θα διορθώσουν τα σφάλματα. Μετά από αυτό, ακολουθεί η δοκιμή βήτα. Τα άτομα που μιμούνται καλύτερα τους τελικούς χρήστες θα αναφέρουν τις εμπειρίες τους μετά τη χρήση.
Εκκίνηση
Το λανσάρισμα είναι το τελικό στάδιο της διαδικασίας πριν φτάσει στους τελικούς χρήστες. Σε αυτή τη φάση, η ομάδα που το δημιούργησε θα συνεχίσει να προσθέτει νέα χαρακτηριστικά και να το βελτιώνει. Οι δοκιμαστές θα συγκεντρώνουν τα πραγματικά σχόλια των χρηστών για να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να κάνουν προσαρμογές.
Συντήρηση μετά την παραγωγή
Οι αναβαθμίσεις και οι διορθώσεις θα πρέπει να παρακολουθούνται συνεχώς, ακόμη και μετά την κυκλοφορία τους στην αγορά, ώστε να διασφαλίζεται ότι η τρέχουσα έκδοση είναι σταθερή και αποδίδει όπως πρέπει.
Τώρα που το ξέρεις αυτό
Η δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών είναι μια απαιτητική διαδικασία. Κατά συνέπεια, για τη δημιουργία του απαιτείται μια σπουδαία ομάδα και μια διεξοδική διαδικασία. Το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς της ομάδας είναι αυτό που βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη μας και αυτό που έχουμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε. Έτσι, όταν την επόμενη φορά καθίσετε μπροστά στην οθόνη σας για να παίξετε αυτό το παιχνίδι, θα είστε σε θέση να εκτιμήσετε τις διαδικασίες που οδήγησαν στη δημιουργία του.