Τουρισμός

Ανώτατο τουριστικό στέλεχος περιγράφει μια άσχημη εμπειρία στο Αεροδρόμιο Χανίων

Μια αρνητική εμπειρία κατά την άφιξή του με πτήση στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων περιγράφει με ανάρτησή του στο Facecbook ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Director of Operations στην Grecotel Hotels & Resorts, ένας άνθρωπος, δηλαδή, με πολύ μεγάλη εμπειρία στον τομέα του τουρισμού και πλούσιες διεθνείς «παραστάσεις» από προορισμούς και υποδομές του εξωτερικού.

Γράφει ο κ. Καλαϊτζιδάκης:

«Δεν με εξέπληξαν καθόλου τα σημερινά δημοσιεύματα που μας ενημερώνουν ότι το αεροδρόμιο Ηρακλείου ψηφίστηκε από τους χρήστες της Google ως το χειρότερο της Ευρώπης.

Δυστυχώς όμως και την άφιξή μου, την Τρίτη και ώρα 18:00, στο αεροδρόμιο των Χανίων, παρότι αεροδρόμιο Fraport, στις αντρικές τουαλέτες δεν λειτουργούσε καμία από τις δύο συσκευές dispenser με τις χειροπετσέτες για το σκούπισμα των χεριών.

Η μία δεν είχε καθόλου χαρτί και στην άλλη δεν δούλευε ο μηχανισμός, παρότι το χαρτί ελέγχου καθαριότητας ήταν υπογεγραμμένο από το άτομο που έκανε την καθαριότητα!

Προφανώς άλλο πράγμα η καθαριότητα και άλλο πράγμα η συντήρηση, κατά τη δική τους λογική.

Ακόμα χειρότερα, οι τουαλέτες ανδρών και γυναικών μέσα στον χώρο παραλαβής ήταν κλειστές (!!!), παρότι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις προσγειωθείς είναι να τις επισκεφθείς, γιατί επιπλέον του χρόνου της πτήσης, πρέπει να περιμένεις να παραλάβεις τις αποσκευές σου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να βγεις από τον χώρο παραλαβής αποσκευών στον κοινόχρηστο χώρο της αίθουσας, αφού είχες παραλάβει τις αποσκευές σου, και να αναζητήσεις τις τουαλέτες αριστερά, στο βάθος της κοινόχρηστης αίθουσας.

Τα παραπάνω με αναγκάζουν να ξαναδημοσιεύσω την παρακάτω ανάρτησή μου περί φιλοσοφίας επένδυσης με σκοπό τη δημιουργία υπεραξίας και όχι φιλοσοφίας κατασκευής -και μάλιστα μέτριας- όσον αφορά την ποιότητα του εξοπλισμού των τουαλετών, ενός προορισμού που λέγεται Κρήτη, με μόνο δύο πύλες αεροπορικών εισόδων.

Επιτρέψτε μου να κάνω άλλη μια παρατήρηση. Εμείς, ως Έλληνες, έχουμε ένα άλλο μεγάλο κουσούρι. Όταν πηγαίνουμε κάπου, ο εγωισμός μας δεν μας επιτρέπει να δούμε πού μπορούμε εμείς να βελτιωθούμε, αλλά μένουμε – βλέπουμε μόνο αυτά στα οποία εμείς είμαστε καλύτεροι. Οι τουριστικές υπηρεσίες, κυρίως των υποδομών, στην Ελλάδα δεν πρέπει να λειτουργούν με βάση τα ελληνικά στάνταρντ, αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε ότι προσφέρουμε υπηρεσίες σε μια συνοικία των Βρυξελλών».

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΑΚΗΣ

Ο Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο Κρήτης το 1958. Μετά τις γυμνασιακές σπουδές στο Ρέθυμνο, φοίτησε στην Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων, Ρόδου (19η σειρά, πτυχίο 1977). Συνέχισε τις σπουδές του στο School of Hospitality Management του Florida International University στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, από όπου το 1979 πήρε το πτυχία B.Sc. (Double Major Degree with Honors) σε International Hotel & Food Service Management. Στη συνέχεια απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο M.Sc., σε International Hotel & Food Service Management, το 1982. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, είχε την ευκαιρία να εργαστεί σε μεγάλα ξενοδοχεία πολυεθνικών εταιρειών στο Μαϊάμι. (Sheraton Bal Harbor, 642 δωμάτια, Miami Airport Marriott Hotel, 362 δωμάτια, Holiday Inn Airport Lakes, 250 δωμάτια).

Η συνεργασία του με την οικογένεια Δασκαλαντωνάκη είχε ξεκινήσει ήδη από το 1977. Εργάστηκε ως Υποδιευθυντής στο ξενοδοχείο Rithymna Beach στο Ρέθυμνο Κρήτης (1984 – 1988). Το 1989 ανέλαβε το pre-opening και τη Διεύθυνση του νεόδμητου ξενοδοχείου Grecotel Creta Palace, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι το 2011. Παράλληλα με την ευθύνη λειτουργίας των ξενοδοχείων διετέλεσε Υπεύθυνος Αγορών όλων των Grecotels (1984 – 1996).

Έπειτα από 30 χρόνια στη Γενική Διεύθυνση πολυτελών ξενοδοχείων, ανέλαβε το 2012 να οδηγήσει την Grecotel Hotels & Resorts σε νέα μονοπάτια, από τη θέση του Director of Operations. Κύρια ενασχόλησή του είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός, ο σχεδιασμός και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, προϊόντα με ταυτότητα, τα ολοκληρωμένα concept, και οι λεπτομερής Λειτουργικές Οδηγίες που προσδίδουν ισχυρή ταυτότητα και δημιουργούν υπεραξία. Είναι συντονιστής εκπαίδευσης της Grecotel σε θέματα γαστρονομίας, όσον αφορά τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις, τα νέα καινοτόμα προϊόντα της Grecotel, την «προϊοντική» εξέλιξη τους και τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού. Ο Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης έχει οργανώσει και επιμεληθεί σημαντικές εκδηλώσεις μεγάλης εμβέλειας με προσκεκλημένους προσωπικότητες διεθνούς κύρους: αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων, ηγέτες της πολιτικής, θρησκευτικής (ορθόδοξης και καθολικής) κοινότητας κ.λπ.

Ανώτατο τουριστικό στέλεχος περιγράφει μια άσχημη εμπειρία στο Αεροδρόμιο Χανίων

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button