Τουρισμός

«Η Φιλοξενία»: Στόχος η ενίσχυση του brand name μέσα από την ποιότητα της φιλοξενίας

Την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευσή της πραγματοποίησε με επιτυχία, στο ξενοδοχείο ΑΣΤΟΡΙΑ, η Ένωση Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου «Η Φιλοξενία».

Στη συνέλευση παραβρέθηκαν, εκπρόσωπος του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Αυγενάκη Ελευθέριου, η αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Χερσονήσου Θραψανιώτη Κατερίνα εκπροσωπώντας τον δήμαρχο Χερσονήσου Δοξαστάκη Ζαχαρία, ο διευθυντής ΠΥΤ Κρήτης  Στρατάκης Άρης, ο διοικητής της Τουριστικής Αστυνομίας Γαργανουράκης Ευάγγελος, ο αντιπρόεδρος της ΕΦΕΠΑΕ Καρκανάκης Ευάγγελος και ο πρόεδρος Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης Βλατάκης Μιχάλης.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Ενωση, κατά τη διάρκεια της Συνέλευσης, η Διοίκηση της Ένωσης τίμησε τον διευθυντή της ΠΥΤ Κρήτης Στρατάκη Άρη για τη συνολική του προσφορά στον Τουρισμό της Κρήτης αλλά και την εν γένει αρωγή του στους τουριστικούς επιχειρηματίες.

Έγινε εκτενή αναφορά στα επιδοτούμενα προγράμματα που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι επιχειρήσεις, και μέσα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ετέθησαν από κοινού οι στόχοι της Ένωσης για τις επιχειρήσεις καταλυμάτων, η πραγμάτωση των οποίων θα θέσει τις βάσεις για την διαφοροποίηση των υπηρεσιών τους στο έντονα ανταγωνιστικό μέλλον που διαγράφεται.

Με το πέρας της συνέλευσης ο πρόεδρος Γιώργος Χριστοδουλάκης  δήλωσε τα εξής: «Σήμερα τα μέλη της Ένωσης μας με την μεγάλη και αυθόρμητη παρουσία τους έστειλαν το μήνυμα σε όλους τους Πολιτειακούς παράγοντες ότι δεν είναι μη υπολογίσιμη δύναμη, αλλά σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία, διεκδικούν με αξιοπρέπεια για τις επιχειρήσεις τους πλεονεκτήματα που για άλλους παρεμφερείς επαγγελματικούς κλάδους θεωρούνται κεκτημένα και όλα αυτά σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που κινείται στα όρια του αθέμιτου. Ευχαριστώ τους επιχειρηματίες -μέλη μας που παρευρέθηκαν  στην Συνέλευση μας, τους επίσημους που  μας τίμησαν αλλά και τους συνεργάτες μας –μεγάλες εταιρίες που στηρίζουν τα μέλη μας στην επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να προσθέσω ότι οι επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων έχοντας δημιουργήσει ένα ισχυρό brand name επαναλαμβανόμενων πελατών μέσα στα χρόνια και μέσα από την ποιότητα της φιλοξενίας που παρέχουν, είναι έτοιμες όχι μόνο να το διατηρήσουν αλλά και να το ενισχύσουν μέσα από τη μετάβαση τους στην πράσινη ανάπτυξη και από υπηρεσίες φιλικότερες προς το περιβάλλον με τη βοήθεια πάντα της Πολιτείας, ακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς όπως αποτυπώνονται στις μετρήσεις των μεγάλων τουριστικών πρακτόρων και Ο.Τ.Ε. και μέσα από αυτή τη διαδικασία να στοχεύσουν στη βελτίωση του προφίλ των επισκεπτών τους».

«Η Φιλοξενία»: Στόχος η ενίσχυση του brand name μέσα από την ποιότητα της φιλοξενίας

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button