Τουρισμός

Η Aegean στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ Berlin 2024

Δεύτερη μέρα η σημερινή, Τετάρτη 6 Μαρτίου, για τη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση, που διεξάγεται στο Βερολίνο, την ITB (5-7 Μαρτίου). Ουσιαστικά πρόκειται για μια έκθεση – βαρόμετρο για τις προοπτικές και τις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Στην εν λόγω έκθεση συμμετέχει και η AEGEAN με τα πρώτα μηνύματα από την αποστολή της να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Ο CEO της αεροπορικής εταιρίας Δημήτρης Γερογιάννης πραγματοποίησε σύντομη επίσκεψη στο περίπτερο του ΕΟΤ που φιλοξενεί και το booth της AEGEAN, ενώ συνομίλησε με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη καθώς και παράγοντες της αγοράς.

Από την πλευρά του ο Chief Commercial Officer της AEGEAN Roland Jaggi πραγματοποιεί μια σειρά συναντήσεων με στελέχη της γερμανικής αγοράς και, όπως ο ίδιος δηλώνει, «είμαστε έτοιμοι για μια δυναμική θερινή σεζόν με ενίσχυση των δρομολογίων μας από και προς τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως τη Φρανκφούρτη, τη Λάρνακα, τη Ρώμη, τη Ζυρίχη, τη Γενεύη, το Παρίσι, το Βερολίνο και με το νέο 4ο καθημερινό δρομολόγιο για το Λονδίνο Heathrow που μόλις προστέθηκε, αλλά και το νέο προορισμό μας, το Ντουμπάι.

Σχετικά με τη γερμανική αγορά, όπως επισήμανε η ζήτηση ήδη βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα- το ίδιο παρατηρείται και από τις γερμανόφωνες χώρες Ελβετία, Αυστρία- γεγονός που αποτελεί αξιόπιστο «δείκτη» αποτύπωσης του κλίματος και των τάσεων που επικρατούν.

Αύξηση των διαθέσιμων θέσεων

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της αεροπορικής εταιρίας, οι διαθέσιμες θέσεις στην αγορά της Γερμανίας θα αυξηθούν συνολικά κατά περίπου 8% με την πρόσθετη χωρητικότητα από/προς την Αθήνα να εστιάζεται κυρίως στους μήνες Μάρτιο – Μάιο.

Αντίστοιχα, η χωρητικότητα από και προς τη Θεσσαλονίκη θα σημειώσει συνολική αύξηση 11% με τις πρόσθετες θέσεις να συνδέονται με την επιπλέον καθημερινή πτήση από και προς Φρανκφούρτη.

Συγκεκριμένα, από Θεσσαλονίκη η AEGEAN συνδέεται με Βερολίνο, Κολωνία, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Ανόβερο, Αμβούργο, Μόναχο, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη. Επίσης, από τις 31 Μαρτίου, οι καθημερινές πτήσεις της εταιρίας από/προς Φρανκφούρτη αυξάνονται σε δυο (2) ημερησίως.

Από Αθήνα, πραγματοποιούνται καθημερινές απευθείας πτήσεις όλο το χρόνο από/προς Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Μόναχο και Στουτγάρδη, ενώ εποχικά εξυπηρετείται το Αννόβερο, η Νυρεμβέργη και η Κολωνία, με το δρομολόγιο Αθήνα-Φρανκφούρτη ήδη από τον Οκτώβριο του 2023 να έχει ενισχυθεί, σημαντικά, με την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης. Παρομοίως, ενισχύθηκε και η συχνότητα πτήσεων από και προς το Βερολίνο και το Ντίσελντορφ με την προσθήκη έως και δυο πτήσεων την εβδομάδα από την Αθήνα.

Πτήσεις σε εννέα γερμανικούς προορισμούς από 5 ελληνικά αεροδρόμια

Η γερμανική αγορά αποτελεί, παραδοσιακά, για την AEGEAN μια αγορά υψηλής στόχευσης στην οποία δραστηριοποιείται από το 2001, έχοντας δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με τουριστικούς πράκτορες και επιβατικό κοινό.

Στην πορεία αυτή, η εταιρεία έχει καταγράψει υψηλές επιδόσεις, μεταφέροντας πάνω από 20 εκατομμύρια επιβάτες συνολικά, παρά τον έντονο ανταγωνισμό, τόσο από τις λεγόμενες «legacy carriers» όσο και από τις εταιρείες «low cost» που δραστηριοποιούνται, κυρίως, τους θερινούς μήνες.

Το δίκτυο της AEGEAN στη Γερμανία περιλαμβάνει συνολικά 9 προορισμούς (Βερολίνο, Κολωνία, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Ανόβερο, Αμβούργο, Μόναχο, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη) με απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις από/προς την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα, πραγματοποιώντας περισσότερες από 12.000 πτήσεις το χρόνο.

Μάλιστα, τη φετινή χρονιά πτήσεις τσάρτερ θα επιχειρηθούν επιπλέον και από 4 προορισμούς (Φριντριχσάφεν, Έρφουρτ, Βρέμη και Μέμινγκεν) προς το Ηράκλειο και από 6 προορισμούς (Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Μόναχο, Φριντριχσάφεν) προς τη Ρόδο.

Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες εβδομάδες ξεκίνησαν και τα πρώτα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ τα αντίστοιχα δρομολόγια που θα συνδέουν το Ηράκλειο με το Μόναχο και τη Φρανκφούρτη αναμένεται να ξεκινήσουν στις 13/03 και 14/03 αντίστοιχα.

Οι πρώτες ενδείξεις της σεζόν

Οι πρώτες ενδείξεις για την καλοκαιρινή σεζόν καταγράφουν θετικά μηνύματα, καθώς οι πληρότητες βρίσκονται μεν σε αντίστοιχα με τα περυσινά επίπεδα (ή και λίγο υψηλότερα), ωστόσο οι διαθέσιμες θέσεις προς τη γερμανική αγορά είναι αυξημένες (ενδεικτικά +20% τον Μάρτιο, +8 % τον Απρίλιο, +13% τον Μάιο από και προς Αθήνα).

Εξίσου θετικά μηνύματα καταγράφονται από τον βαθμό ανταπόκρισης στις προσφορές που πραγματοποιεί η εταιρεία, κυρίως από τους Έλληνες, αλλά και από τους ξένους, οι οποίοι δεν φαίνεται να περικόπτουν τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες. Από τις μέχρι τώρα προκρατήσεις, διαφαίνεται ότι οι διαθέσιμες θέσεις απορροφώνται αμέσως από τη ζήτηση, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική της γερμανικής αγοράς.

Φιλοδοξία της εταιρείας είναι συνολικά η διατήρηση των προορισμών και του εκτεταμένου δικτύου που επιχειρεί ήδη από πέρυσι, με 180 προορισμούς σε 49 χώρες με 307 απευθείας δρομολόγια τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων, καθώς και αύξηση των συχνοτήτων, αλλά και των διαθέσιμων θέσεων, όπου οι συνθήκες και η ζήτηση το επιτρέπουν.

Επιλέγουν Ελλάδα χειμώνα – καλοκαίρι

Η πρώιμη έναρξη της θερινής περιόδου (ήδη από τα μέσα Φεβρουαρίου με τις πρώτες πτήσεις από και προς την Καλαμάτα), τα θετικά μηνύματα από το ενδιαφέρον στις μηχανές αναζήτησης -παρά τις πιέσεις από την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη γειτονική Κύπρο- και την ανταπόκριση στις προσφορές, καθώς και οι αυξημένες πληρότητες, τόσο στις πρώτες θερινές πτήσεις που ξεκινούν το Σαββατοκύριακο (π.χ. από/προς Ηράκλειο) όσο και κατά την περίοδο του Καθολικού Πάσχα, αναμένεται να οδηγήσουν σε αυξημένη επιβατική κίνηση κατά την έναρξη της θερινής περιόδου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή χειμερινή περίοδος ήταν ιδιαίτερα θετική, καθώς οι πληρότητες ξεπέρασαν το 70% με τις προσφερόμενες θέσεις να είναι αυξημένες, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα θετικό «σερί».

Ειδικά σε ό,τι αφορά τους επιβάτες από τη γερμανική αγορά, οι οποίοι πλέον φαίνεται να επιλέγουν τη χώρα μας και κατά τους χειμερινούς μήνες, οι προτιμήσεις τους επικεντρώνονται σε προορισμούς, όπου παραδοσιακά έχουν υψηλή ζήτηση και επισκεψιμότητα όπως, η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Καλαμάτα, αλλά και η Κως και πλέον και κάποια μικρότερα νησιά.

πηγή: creta24

i-aegean-sti-diethni-ekthesi-tourismou-itv-berlin-2024/

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button