Τουρισμός

Η Google λανσάρει νέα ταξιδιωτικά εργαλεία AI

Η Google ανακοίνωσε μια σειρά ταξιδιωτικών ενημερώσεων, κάτι που την τοποθετεί πιο έντονα στη διαδικασία ταξιδιωτικού σχεδιασμού, με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης.

1. Ιδέες για ταξίδια με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση

Η εξερεύνηση ενός νέου τόπου είναι ένα από τα καλύτερα μέρη του ταξιδιού. Αλλά η αποκάλυψη των καλύτερων σημείων για επίσκεψη (ή διαμονή ή φαγητό) μπορεί να είναι δύσκολη ή χρονοβόρα. Ακριβώς λοιπόν πριν από την καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιού, η Google δοκιμάζει νέες δυνατότητες που βασίζονται στην AI στην αναζήτηση.

Εάν κάποιος έχει επιλέξει το Search Generative Experience (SGE) και ρωτήσει κάτι όπως “προγραμματίζω ένα ταξίδι 3 ημερών στη Φιλαδέλφεια που έχει να κάνει με ιστορία”, θα λάβει ένα σύνολο προτάσεων που περιλαμβάνει αξιοθέατα και εστιατόρια, καθώς και επισκόπηση των επιλογών πτήσης και ξενοδοχείου.

Αυτές οι προτάσεις θα συγκεντρώνουν μια σειρά ιδεών από ιστότοπους, καθώς και πληροφορίες όπως κριτικές, φωτογραφίες και άλλες λεπτομέρειες του προφίλ που έχουν υποβάλει οι άνθρωποι στην Google για περισσότερα από 200 εκατ. μέρη σε όλο τον κόσμο.

Με όλους αυτούς τους συνδέσμους και τους πόρους οργανωμένους σε ένα μέρος, είναι εύκολο να εμβαθύνει κανείς και να μάθει περισσότερα για τον προορισμό ή να συγκρίνει διαφορετικές επιλογές. Και όταν είναι έτοιμος, μπορεί να εξαγάγει γρήγορα τις ιδέες του ταξιδιού στο Gmail, στα Έγγραφα ή τους Χάρτες για να συνεχίσει να τις τροποποιεί ή να τις μοιραστεί με την παρέα του.

Αυτή η δυνατότητα είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά στις ΗΠΑ – απαιτείται εγγραφή στο Search Labs και ενεργοποίηση της SGE για τη δοκιμή.Αυτή η λειτουργία είναι πειραματική. Έτσι, η Google ζητά από τους χρήστες, καθώς ερευνούν αυτές τις ιδέες για ταξίδια, να μοιραστούν σχόλια με ένα “thumb” προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

2. Λίστες προτάσεων στους Χάρτες

Αν ο χρήστης προτιμά να κάνει λίγο πιο πρακτική έρευνα, η Google διευκολύνει την ανακάλυψη λιστών-προτάσεων απευθείας στους Χάρτες Google — από αγαπημένους ιστότοπους και από γνωστούς ντόπιους.

Ξεκινώντας από επιλεγμένες πόλεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά, εάν ο χρήστης αναζητήσει μια πόλη στους Χάρτες, θα δει τώρα λίστες με προτάσεις για μέρη που πρέπει να επισκεφθεί τόσο από εκδότες — όπως το The Infatuation — καθώς και από μέλη της κοινότητας των Χαρτών. Παρουσιάζονται επίσης λίστες μοντέρνων, κορυφαίων και “κρυφών” εστιατορίων που δημιουργούνται από τους Χάρτες Google, με βάση το τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους στην πόλη ενδιαφέροντος.

3. Δημιουργία ακόμη πιο προσαρμοσμένων λιστών στους Χάρτες

Η Google προσθέτει επίσης νέα εργαλεία για να βοηθήσει τους χρήστες να προσαρμόσουν τις λίστες που δημιουργούν, ώστε να μπορούν εύκολα να οργανώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια ή να μοιραστούν τα αγαπημένα τους μέρη. Όταν δημιουργούν μια λίστα με μέρη στους Χάρτες, θα μπορύν να επιλέξουν τη σειρά που θα εμφανίζονται.

Έτσι, μπορούν να τα οργανώσουν κατά κορυφαία αγαπημένα ή χρονολογικά σαν ένα δρομολόγιο – προσαρμόζοντας τη λίστα τους με βάση ό,τι χρειάζονται. Θα μπορούν επίσης να συνδέσουν περιεχόμενο από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης – όπως κριτική για ένα νόστιμο γεύμα. Και οι δύο αυτές ενημερώσεις θα υπάρχουν στους Χάρτες Google σε Android και iOS παγκοσμίως αργότερα αυτόν τον μήνα.

4. Διαμόρφωση την ταξιδιωτικής γκαρνταρόμπας με την Αναζήτηση

Μέρος της διασκέδασης του προγραμματισμού ενός ταξιδιού είναι το τι ρούχα θα παρει κάποιος μαζί τους. Το νέο εργαλείο εξατομικευμένων προτάσεων στυλ μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν εύκολα περισσότερα προϊόντα που θα τους αρέσουν. Όταν αναζητούν ρούχα ή αξεσουάρ στις ΗΠΑ σε προγράμματα περιήγησης για κινητά ή στην εφαρμογή Google – όπως “ανδρικά μπλουζάκια πόλο” – θα δουν τώρα μια ενότητα με την ένδειξη “προτάσεις στυλ”.

Μπορείτε να βαθμολογήσουν γρήγορα τις επιλογές με ένα “thumb” προς τα πάνω ή προς τα κάτω (ή ένα σάρωση προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά) και να λάβουν άμεσα αποτελέσματα με αντικείμενα που συμπληρώνουν την γκαρνταρόμπα των διακοπών τους. Αν δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν η Google θα θυμάται τις προτιμήσεις τους για την επόμενη φορά για να περιορίζουν τις επιλογές πολύ πιο γρήγορα.

5. Μετάφραση στην οθόνη με το Circle to Search ή ό,τι υπάρχει τριγύρω με το Lens

Εάν κάποιος ταξιδεύει κάπου και δεν γνωρίζει την τοπική γλώσσα, η αποκρυπτογράφηση ακόμη και βασικών πληροφοριών μπορεί να είναι δύσκολη. Ίσως έχει βρει π.χ. ένα υπέροχο εστιατόριο, αλλά πρέπει να μεταφράσει το μενού σε PDF στον ιστότοπό του. Ή ίσως εξοικειωθεί με ντόπιους μουσικούς στην αγαπημένη τους streaming εφαρμογή και θέλεi να καταλάβει  τους στίχους. Το Google Translate μπορεί να βοηθήσει, αλλά η αντιγραφή του κειμένου ή η εναλλαγή σε άλλη εφαρμογή μπορεί να είναι δύσκολη. Το Circle to Search, διαθέσιμο σε επιλεγμένες συσκευές Android, επιτρέπει άμεση μετάφραση ο,τιδήποτε υπάρχει στην οθόνη. Απλώς ο χρήστης πατά παρατεταμένα το κουμπί αρχικής οθόνης ή τη γραμμή πλοήγησης και πατά το εικονίδιο μετάφρασης.

Οι μεταφράσεις στο Circle to Search θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν τις επόμενες εβδομάδες. Το Circle to Search είναι προς το παρόν προσβάσιμο σε συσκευές Pixel 7+ και στη σειρά Samsung Galaxy S24, σε όλες τις γλώσσες και τις τοποθεσίες όπου είναι διαθέσιμα. Και από αυτήν την εβδομάδα, θα κυκλοφορήσει το Circle to Search σε περισσότερα τηλέφωνα Android, συμπεριλαμβανομένων πτυσσόμενων και tablet.

Εν τω μεταξύ, εάν χρειάζεται κάτι να μεταφραστεί, όπως μια πινακίδα ή μια αφίσα, το Google Lens μπορεί να παρέμβει. Απλώς ο χρήστης πατά το εικονίδιο του φακού στην εφαρμογή Google και επιλέγει το φίλτρο μετάφρασης. Το Lens θα εντοπίσει αυτόματα τη γλώσσα πηγής και θα συνδυάσει το μεταφρασμένο κείμενο με το πρωτότυπο.

6. Χρήση της multisearch στο Lens ως προσωπικός ξεναγός

Ο φακός είναι επίσης εξαιρετικός για να εξερευνήσει κανείς τον κόσμο γύρω του, ειδικά με τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις πολλαπλής αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI. Απλώς στρέφει την κάμερα, κάνι μια ερώτηση σχετικά με το τι βλέπει και θα λάβει χρήσιμες πληροφορίες σε μια επισκόπηση AI. Π.χ. ίσως βρίσκεται σε ένα μουσείο και θέλει να μάθει περισσότερα για ένα συγκεκριμένο έργο τέχνης. Μπορεί να τραβήξει μια φωτογραφία, να ρωτήσει “γιατί ο καλλιτέχνης το ζωγράφισε αυτό;” και θα λάβει μια γρήγορη επισκόπηση με τις πληροφορίες που χρειάζεται, μαζί με συνδέσμους για βαθύτερη κατανόηση.

Οι επισκοπήσεις AI για τα αποτελέσματα πολλαπλών αναζητήσεων είναι διαθέσιμες στα Αγγλικά στις ΗΠΑ για όλους — δεν απαιτείται εγγραφή στο Search Labs. Για να ξεκινήσει, ο χρήστης αναζητητά το εικονίδιο της κάμερας του φακού στην εφαρμογή Google για Android ή iOS.

Πηγή: traveldailynews.gr
Βίκυ Καραντζαβέλου

Η Google λανσάρει νέα ταξιδιωτικά εργαλεία AI

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button