Τουρισμός

Στο +73% η ζήτηση για την Ελλάδα τον Νοέμβριο στη γερμανόφωνη αγορά – Κρήτη και Ρόδος στο επίκεντρο

Η Ελλάδα παρέμεινε τον Νοέμβριο, όπως και τον Οκτώβριο, στην τέταρτη θέση με 12,8 εκατ. αναζητήσεις που αφορούν στον Μάιο 2023 και τους επόμενους μήνες. Η ζήτηση για την Ελλάδα τον Νοέμβριο εμφάνισε ετήσια αύξηση 73%, σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021, σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, με θέμα “Αναζητήσεις για ταξιδιωτικά πακέτα από τη γερμανόφωνη αγορά – Ελλάδα & Ανταγωνιστές”.

Σύμφωνα με την ανάλυση των αναζητήσεων από τις γερμανόφωνες χώρες για τον Νοέμβριο του 2022, τα κύρια σημεία έχουν ως εξής:

  • Ο πρώτος προορισμός με βάση τις αναζητήσεις από τις γερμανόφωνες χώρες τον Νοέμβριο του 2022 ήταν η Κρήτη με 6,1 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 81%, σε σχέση με το 2021. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Ρόδος με 3,1 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση 56%. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Κως με 1,9 εκατ., με ετήσια αύξηση 72%. Η Κέρκυρα και οι Παξοί με 621 χιλ. αναζητήσεις κατέγραψαν ετήσια αύξηση 80% και ακολούθησε η Χαλκιδική καταγράφοντας 579 χιλ. αναζητήσεις και εντυπωσιακή αύξηση 127%.
  • Σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα μείωση παρουσίασαν η Κρήτη (13%), η Ρόδος (6%) και η Κως (8%) και οριακά η Χαλκιδική (1%), ενώ η Κέρκυρα και οι Παξοί παρουσίασαν αύξηση (5%).
  • Η Τουρκία βρέθηκε στην πρώτη θέση, με 35,7 εκατ. αναζητήσεις, καταγράφοντας αύξηση 89%, σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021.
  • Ακολούθησε στη δεύτερη θέση η Ισπανία με 27,5 εκατ. αναζητήσεις, σημειώνοντας αύξηση 63%.
  • Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Αίγυπτος με 22,8 εκατ. αναζητήσεις, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 108%.
  • Και για τις τέσσερις χώρες, οι αναζητήσεις είναι μειωμένες σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
  • Ενώ οι αναζητήσεις για την Ισπανία κατά την χειμερινή περίοδο είναι περισσότερες από αυτές για την Τουρκία, από τον Μάρτιο και μετά η εικόνα αντιστρέφεται και ο μεγαλύτερος αριθμός αναζητήσεων είναι για την Τουρκία. Επίσης, από τον Μάιο και μετά, οι αναζητήσεις για Ελλάδα και Ισπανία κινούνται στα ίδια επίπεδα.
  • Στην πρώτη θέση των αναζητήσεων, τόσο για την Ελλάδα, όσο και για την Ισπανία βρίσκονται τα καταλύματα 4 αστέρων, με το ποσοστό για την Ελλάδα να ανέρχεται σε 53%, ενώ για την Ισπανία σε 59%. Η εικόνα είναι διαφορετική και στις υπόλοιπες κατηγορίες, καθώς η Ελλάδα εμφανίζει αναλογικά υψηλότερα ποσοστά στις υψηλότερες κατηγορίες 4,5 και 5 αστέρων και χαμηλότερα στις κατηγορίες 2,5 έως 3,5 αστέρια.
  • Σχεδόν το σύνολο των αναζητήσεων για την Τουρκία και σχεδόν εφτά στις δέκα αναζητήσεις για την Ελλάδα αφορούν καταλύματα με το σύστημα Αll Ιnclusive/Αll Ιnclusive plus.
  • Η πλειοψηφία των αναζητήσεων από τις γερμανόφωνες χώρες για την Ελλάδα και την Ισπανία αφορά σε ταξίδια των 7 ημερών (31% και 37% αντίστοιχα).

Αναφορικά με την οικογενειακή κατάσταση, στην Ελλάδα η κατηγορία “οικογένεια” αποτελεί την πολυπληθέστερη κατηγορία (47%) και ακολουθούν τα “ζευγάρια” (43%). Για την Ισπανία η εικόνα είναι η αντίστροφη με πολυπληθέστερη κατηγορία τα “ζευγάρια” με 52%, έναντι 31% για τις “οικογένειες”, ενώ στην Τουρκία οι δυο κατηγορίες έχουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό (43% τα “ζευγάρια”, έναντι 42% οι “οικογένειες”).

Αναζητήσεις ανά μήνα αναχώρησης από τις γερμανόφωνες χώρες

 

 

 

 

πηγή: creta24

73-zitisi-tin-ellada-ton-noemvrio-sti-germanofoni-agora-kriti-rodos-epikentro/

Related Articles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button