Τουρισμός

AEGEAN: Ανοίγει τα φτερά της σε περισσότερους προορισμούς της Ανατολής και της Αφρικής!

Τώνια Λιοδάκη


Τώνια
Λιοδάκη
Δημοσιογράφος

Άνοιγμα προς νέους, πιο μακρινούς προορισμούς κάνει η AEGEAN Airlines επεκτείνοντας το δίκτυό της σε Ανατολή και Νότο και συγκεκριμένα προς Ινδία, χώρες της Κεντρικής Αφρικής και περιοχές του Κόλπου.

Ο αναπτυξιακός αυτός σχεδιασμός έρχεται να υλοποιηθεί μέσα από την ενίσχυση του στόλου της AEGEAN με αεροσκάφη που θα μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις τέτοιων ταξιδιωτικών αγορών. Όπως εξήγησε σε ενημέρωση που πραγματοποίησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN Airlines, Δημήτρης Γερογιάννης, μετά τη μεγάλη ανανέωση του στόλου της με αεροσκάφη Neo, η εταιρεία προχωρά σε μια ακόμα επένδυση, αναπτύσσοντας έναν νέο «υποστόλο», που έχει μεγαλύτερο εύρος από τα υπάρχοντα αεροσκάφη και δίνει τη δυνατότητα υλοποίησης πτήσεων άνω των 5,5 ωρών και μέχρι 7,5 ωρών.

Αυτή η διευρυμένη χρονική εμβέλεια, καλύπτει σύμφωνα με τον κ. Γερογιάννη, αγορές όπως η Ανατολή, ο Κόλπος και η Κεντρική Αφρική, Τα αεροσκάφη αυτά θα έχουν μικρότερο capacity, θα προσφέρουν υπηρεσίες business και θα δίνουν τη δυνατότητα δορυφορικού ίντερνετ.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Γερογιάννη, ένα περίπου χρόνο μετά την έναρξη των εργασιών, ολοκληρώνεται το νέο κτίριο της εταιρείας στο Ελ. Βενιζέλος. Εκτιμάται ότι μέσα στον επόμενο μήνα ολοκληρώνεται η μετακόμιση της τεχνικής βάσης από το υπάρχον κτίριο 57 του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος στο κτίριο 56.

«Για πρώτη φορά θα παρέχουμε σε τρίτους, υπηρεσίες εκπαίδευσης πληρωμάτων, πιλότων και καμπίνας. Είναι μια υπηρεσία που έχει ήδη ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο του 2023. Έχουμε εγκαταστήσει τα 4 simulators τα οποία λειτουργούν πολύ εντατικά και ήδη έχουμε πολλούς τρίτους πελάτες. Έχουμε στήσει ένα σύστημα αποθηκών που οι ξένοι, μελλοντικοί μας πελάτες όταν έρχονται να δουν τα facilities, μένουν εντυπωσιασμένοι από την τεχνολογία που χρησιμοποιούμε και από την τάξη και οργάνωση των logistics μας.

Αυτή η επένδυση που κάνουμε δίνει value στην AEGEAN αλλά και στην Ελλάδα καθώς θα φέρνει στη χώρα δουλειές, που εκτελούνταν στο εξωτερικό και επιπλέον θα φέρνει και τρίτους πελάτες. Ήδη κάναμε στην υπάρχουσα εγκατάσταση 3 με 4 check μεγάλης συντήρησης, σε πελάτες από άλλες χώρες. Αυτό σταδιακά από φέτος τον χειμώνα θα προσπαθήσουμε να το επεκτείνουμε» κατέληξε ο κ. Γερογιάννης.

Πάνω από 155 προορισμοί σε 47 χώρες για το 2024

Εξειδικεύοντας, ο Διευθυντής Δικτύου και Αεροπορικών Συνεργασιών της AEGEAN, Γιάννης Ράσογλου, επεσήμανε πως το 2024, αναπτύσσεται τόσο το υπάρχον δίκτυο προς τη Δυτική Ευρώπη όσο και το δίκτυο προς νέες αγορές της Ανατολής.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης: «Είναι μια χρονιά που το υπάρχον δίκτυο μεγαλώνει καθώς η AEGEAN επενδύει περαιτέρω σε υφιστάμενα δρομολόγια του εσωτερικού της δικτύου όπως το Λονδίνο με 4η πτήση, τη Φρανκφούρτη με 2η καθημερινή πτήση, τη Βαρκελώνη, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη. Ταυτόχρονα αναπτυσσόμαστε σε νέους προορισμούς που σχετίζονται με αγορές που δείχνουν μια καινούρια δυναμική που δεν υπήρχε πριν από 10 χρόνια, όπως τα ΗΑΕ και η Σαουδική Αραβία, προσπαθώντας παράλληλα να προχωρήσουμε και σε συνεργασίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Emirates και η Saudia airlines. Έτσι το 2024 συνολικά θα προσφέρουμε κάτι λιγότερο από 20 εκατ. θέσεις στο δίκτυο της εταιρείας και θα επιχειρήσουμε σε 47 χώρες και πάνω από 155 προορισμούς»

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει περίπου 13,4 εκατ. θέσεις που αντιστοιχούν σε μια αύξηση της τάξης του 6% σύμφωνα με τον κ. Ράσογλου ο οποίος συμπλήρωσε: «Ο Απρίλιος και ο Μάιος του 2024 κινείται με αύξηση 12-15% στη χωρητικότητα και αυτό είναι κάτι που θα συνεχιστεί. Στο θερινό πρόγραμμα πέρα από κάποια δρομολόγια που ξεκίνησαν τον περσινό χειμώνα όπως το Ντουμπάι και το Κισινάου προσθέτουμε προορισμούς (από Αθήνα), όπως το Παλέρμο και το Βίλνιους που ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα. Η μεγαλύτερη όμως επένδυση γίνεται στα υφιστάμενα δρομολόγια. Συνεχίζουμε με δυναμική και την επένδυση στη βάση της Θεσσαλονίκης που το 2019 ξεκίνησε με 9 προορισμούς και πλέον έχουμε φτάσει τους 20».

Ο κ. Ράσογλου τέλος, τόνισε ότι οι αγορές στις οποίες επενδύει η AEGEAN το 2024 είναι η Κύπρος, η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία και Πορτογαλία.

Αναφερόμενος δε, στην Κρήτη και ειδικότερα στα Χανιά και την προοπτική επέκτασης της περιόδου, τόνισε ότι η εταιρεία επένδυσε φέτος στα Χανιά με μια έξτρα, καθημερινή πτήση. Ωστόσο όπως υποστήριξε: «Το αεροδρόμιο Χανίων είναι πιο δύσκολο όσον αφορά στη διαθεσιμότητα των θυρίδων. Διατηρούμε όμως για μεγάλο χρονικό διάστημα πτήσεις εσωτερικού από τα Χανιά. Επενδύουμε στην Κρήτη και είναι μέσα στις προσπάθειές μας τόσο η επέκταση της σεζόν όσο και η αύξηση των πτήσεων».

Πληρότητες που άγγιξαν το 80%

Μια εικόνα για το πώς κύλησε η προηγούμενη περίοδος και τα αποτελέσματα της στρατηγικής οπως αυτά προκύπτουν από τους αριθμούς έδωσε η Πέπη Σταμάτη, Αναπληρώτρια Εμπορική Διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου της AEGEAN.

Όπως είπε: «Για την περίοδο Νοέμβριο με Μάρτιο, είχαμε στο εσωτερικό αύξηση διαθέσιμων θέσεων γύρω στο 6% καταφέρνοντας να έχουμε πληρότητα γύρω στο 80-81% που ήταν παρόμοια με την περσινή χρονιά. Αντίστοιχα και στο κομμάτι του εξωτερικού η αύξηση ήταν της τάξεως του 10% και η πληρότητα ήταν 81% ίδια με την περσινή χρονιά. Η στρατηγική μας για φέτος τον χειμώνα ήταν η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η μείωση της εποχικότητας, η επένδυση στη βάση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης καθώς και η απόφαση να εκτελέσουμε για πρώτη φορά τον χειμώνα, δρομολόγια που κατά βάση ήταν θερινά. Ενδεικτικά κάποια δρομολόγια που πραγματοποιήσαμε τον χειμώνα όπως το Μπιλμπάο, το Ταλίν, το Τσισινάου και η Βαρκελώνη είχαν μια πληρότητα που άγγιξε το 70-75%. Επίσης, αποφασίσαμε για πρώτη χρονιά φέτος να εκτελέσουμε δρομολόγια από το Ηράκλειο στη Γερμανία, στα οποία η πληρότητα άγγιξε επίσης το 80% τους χειμερινούς μήνες»

Σύμφωνα με την κα. Σταμάτη οι πρώτες 15 μέρες του Μαΐου ήταν αρκετά καλές και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, κάτι που φαίνεται να αποδίδεται στον εορτασμό του ορθόδοξου Πάσχα. Όπως τόνισε: «Οι Έλληνες ξεκάθαρα αποφάσισαν να φύγουν στο εξωτερικό με το Μαρόκο να είναι νούμερο 1 προορισμός με 100% πληρότητα την περίοδο του Πάσχα»

Υπάρχει μια αυξημένη ζήτηση. Αυτό που είναι διαφορετικό σε σχέση με πέρσι είναι ότι ο τρόπος που γίνονται οι κρατήσεις, η συχνότητα, έχουν πάει στα επίπεδα του 2019. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει δυναμική μέχρι και τις 15 μέρες της αναχώρησης.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook

© Copyright 2024 Flashnews.gr – All Rights Reserved

design by WebOlution

powered by

AEGEAN: Ανοίγει τα φτερά της σε περισσότερους προορισμούς της Ανατολής και της Αφρικής!

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button