Airbnb | Το πιο κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο όλων των εποχών είναι το φετινό!
Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο έτους της ιστορίας της ήταν το εφετινό για την Airbnb, όπως δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Brian Chesky.
Το πρώτο τρίμηνο, οι κρατήσεις για διανυκτερεύσεις και εμπειρίες αυξήθηκαν σε 133 εκατομμύρια (+9,5% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου), τα έσοδα ανήλθαν σε 2,1 δισ. δολ. (+18% σε ετήσια βάση) και τα κέρδη έφτασαν σε 264 εκατομμύρια δολάρια — το πιο κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο όλων των εποχών.
Κατά το προαναφερόμενο τρίμηνο, η πλατφόρμα κατήργησε χιλιάδες καταχωρίσεις που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των επισκεπτών της. Εξαιρουμένης της κατάργησης αυτών των καταχωρίσεων, οι ενεργές καταχωρίσεις αυξήθηκαν κατά 17% από έτος σε έτος, με σταθερή διψήφια αύξηση της προσφοράς σε όλες τις περιοχές.
Τα τελευταία χρόνια, είπε ο Brian Chesky, η Airbnb έχει αναπτύξει εκατοντάδες βελτιώσεις για να κάνει την πλατφόρμα πιο αξιόπιστη, οικονομικά προσιτή και να παρέχει γενικά καλύτερες υπηρεσίες για τους οικοδεσπότες και τους επισκέπτες. Το Νοέμβριο, τόνισε, έγινε ένα τεράστιο βήμα για την ενίσχυση της αξιοπιστίας της με την κυκλοφορία του Guest Favorites (Αγαπημένα Επισκέπτη), μιας συλλογής από τα πιο αγαπημένα σπίτια στην Airbnb με βάση αξιολογήσεις, κριτικές και δεδομένα αξιοπιστίας.
«Βλέπουμε ήδη θετικό αντίκτυπο, με περισσότερες από 100 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις να έχουν κρατηθεί στις καταχωρίσεις Αγαπημένα Επισκέπτη από την έναρξη αυτής της εφαρμογής. Θα συνεχίσουμε να διευκολύνουμε τους επισκέπτες να βρίσκουν ποιοτικές και προσιτές διαμονές στην Airbnb», δήλωσε ο Chesky.
Και πρόσθεσε: «Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην επιτάχυνση της ανάπτυξης σε περισσότερα μέρη σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα χτίζουμε το μέλλον της Airbnb. Η επέκταση πέρα από τις βασικές δραστηριότητές μας θα είναι ένα πολυετές ταξίδι και έχουμε ήδη ξεκινήσει να βάζουμε τα θεμέλια. Την περασμένη εβδομάδα, παρουσιάσαμε τα Icons — μια νέα κατηγορία εξαιρετικών εμπειριών που φιλοξενούνται από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης, της τέχνης, του αθλητισμού και άλλων. Τα Icons σηματοδοτούν ένα σημαντικό επόμενο βήμα για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να κατανοήσουν ότι η Airbnb προσφέρει περισσότερα πράγματα από τα καταλύματα».
Airbnb | Το πιο κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο όλων των εποχών είναι το φετινό!