Τουρισμός

Ryanair: Αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων τα επόμενα 3 χρόνια – Το παράδειγμα του Τορίνο

«Η σεζόν εξαιρετικά χαμηλού κόστους, τουλάχιστον αυτή των εισιτηρίων στα 9,99 ευρώ, τελείωσε, αλλά παραμένουμε η αεροπορική εταιρεία με τις χαμηλότερες τιμές και με τις περισσότερες συνδέσεις μεταξύ ευρωπαϊκών πόλεων. Οι Τουρινέζοι μπορούν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν με ηρεμία ξεκινώντας από 29,90 ευρώ το εισιτήριο».

Λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά τα εγκαίνια της νέας βάσης της Ryanair στο Τορίνο, ο Eddie Wilson, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας χαμηλού κόστους που ιδρύθηκε στο Δουβλίνο από τον Michael O’Leary πριν από 40 χρόνια, προσγειώθηκε πριν από λίγες ημέρες στην πόλη, παρουσιάζοντας τον εαυτό του με ένα «μπουκέτο» 35 δρομολογίων (συμπεριλαμβανομένων 4 νέων) για την καλοκαιρινή σεζόν του Τορίνο, την οποία ορίζει ως «το μεγαλύτερο επιχειρησιακό σχέδιο της πόλης». Στοκχόλμη, Αλικάντε, Πόρτο, Βίλνιους είναι οι νέοι προορισμοί.

Ερωτηθείς αν έχει τελειώσει η περίοδος των πολύ φθηνών εισιτηρίων, ο κ. Wilson είπε ότι «οι σούπερ προωθητικές ενέργειες σήμερα, στην εποχή των ακριβών καυσίμων και μετά την πανδημία, είναι δύσκολο να διατηρηθούν εκτός από την έναρξη νέων αγορών ή νέων δρομολογίων. Αλλά προβλέπω πολύ μικρές αυξήσεις: από 40 σε 50 ευρώ ανά διαδρομή και μόνο εντός 3 ετών. Τότε πρέπει να πούμε ότι στην Ιταλία είναι δύσκολο να κρατήσεις τις τιμές χαμηλά αν μας χρεώσεις 6,50 δημοτικούς φόρους για κάθε επιβάτη. Χρήματα που δεν πάνε στους Δήμους αλλά καταλήγουν στη “μαύρη τρύπα” κάποιου συνταξιοδοτικού ταμείου πρώην πιλότων της Alitalia».

Ο κ. Wilson επισήμανε, ακόμη, ότι στόχος της εταιρείας σήμερα «είναι να αγοράσουμε περισσότερα αεροπλάνα, αλλά χρειάζεται χρόνος για να τα κατασκευάσουμε. Αναμένουμε 50 για το καλοκαίρι και 131 τα επόμενα χρόνια, ίσως ένα θα έχει έδρα στο Τορίνο, ανεβάζοντας τον αριθμό των αεροσκαφών στη βάση του Caselle σε 3. Μεγαλώνουμε με ένα εναλλακτικό επιχειρηματικό μοντέλο που έχει γίνει κυρίαρχο στην Ευρώπη σήμερα. Κι έχει γίνει έτσι γιατί ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει πολύ και φθηνά. Γιατί οι μεταφορές είναι δημοκρατικό γεγονός και πρέπει να προστατεύονται».

«Για να διατηρήσετε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο συνάψατε συμφωνίες co-marketing. Μόλις ανανεώσατε μία με την Turismo Torino και το Εμπορικό Επιμελητήριο. Είναι η συνεισφορά επαρκής για τη διατήρηση αυτού του επιχειρηματικού μοντέλου;», ρωτήθηκε ο κ. Wilson.

«Η Ryanair προωθεί τις περιοχές και προωθεί τον τουρισμό. Είναι λογικό να μας υποστηρίζουν οι περιοχές, είναι προς το συμφέρον τους. Στην περίπτωση του Τορίνο, προβάλλουμε την περιοχή, προσπαθούμε να κάνουμε γνωστή την ομορφιά της πόλης», απάντησε.

Ερωτηθείς, τέλος, για την επιχειρηματική κίνηση στο Τορίνο, ο κ. Wilson επισήμανε πως «είναι δύσκολο να καταλάβουμε αυτούς που ταξιδεύουν μόνο για τουρισμό ή για επαγγελματικούς λόγους. Αλλά οι μικροί επιχειρηματίες σας, αυτοί που απαρτίζουν τον παραγωγικό ιστό, είναι πελάτες μας. Αυτό το συναντήσαμε στη διαδρομή της Κοπεγχάγης. Και στη δική μου περίπτωση επίσης. Έκανα συμφωνία με τη Lavazza, να φέρουμε τον εσπρέσο στα αεροπλάνα μας, σε ένα από τα ταξίδια μου στην όμορφη πόλη σας».

Πηγή: torino.corriere.it

Ryanair: Αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων τα επόμενα 3 χρόνια – Το παράδειγμα του Τορίνο

Related Articles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button