Τουρισμός | Ερευνα: 9 στους 10 Γερμανούς επιλέγουν διακοπές βάσει της τιμής
To 78% των Γερμανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μία ή δύο φορές μέσα στο 2024, με τα ταξίδια πόλης (43%) και τα πακέτα διακοπών (35%) να είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές και με το 91% να αναφέρει ότι η τιμή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή διακοπών.
Αυτό προκύπτει από αντιπροσωπευτική έρευνα που διενήργησε το μεγαλύτερο πρόγραμμα συλλογής πόντων αγορών της Γερμανίας PAYBACK στη βάση δεδομένων των πελατών του, ενόψει του ανοίγματος της μεγαλύτερης διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου (5-7 Μαρτίου 2024). Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2024 σε δείγμα 1.500 πελατών της PAYBACK.
Η έρευνα έδειξε ότι η τάση κρατήσεων μετακινείται ξεκάθαρα στο διαδίκτυο. Το 83% των ερωτηθέντων έχουν ήδη κάνει διαδικτυακή κράτηση για ταξίδια τους, και στην ηλικιακή ομάδα 18-44 το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 91%.
Μάλιστα, η αξιοπιστία του παρόχου (84%) κρίνεται σημαντική κατά τη λήψη απόφασης για ένα ταξίδι ενώ η διαδικασία κράτησης, σύμφωνα με το 92%, θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή.
Το 40% ανέφερε ότι το ζήτημα της αειφορίας τους απασχολεί και τουλάχιστον το 30% προτίθενται να καταβάλουν μεγαλύτερο ποσό για να ταξιδέψουν με αειφόρο τρόπο.
Σύμφωνα με την PAYBACK, ο «πυρετός» των ταξιδιών έχει επιστρέψει όμως δεν βρίσκεται ακόμη στα προπανδημικά επίπεδα λόγω, μεταξύ άλλων, του πληθωρισμού και της ανοδικής πορείας των τιμών. Ως εκ τούτου, το 76% δήλωσε ότι εξαρτάται από τις προσφορές και τη δυνατότητα εξοικονόμησης κόστους κατά τη διαδικασία κράτησης διακοπών.
Οι πελάτες της PAYBACK ξεπερνούν τα 31 εκατ. στη Γερμανία και συλλέγουν πόντους σε κάθε κράτησή τους σε γνωστούς συνεργάτες της όπως οι Aida, Βooking.com, Condor, Expedia, Holidaycheck, ltur, RTK και TUI.
Πηγή: tornosnews.gr
Χριστίνα Λαϊνοπούλου
Τουρισμός | Ερευνα: 9 στους 10 Γερμανούς επιλέγουν διακοπές βάσει της τιμής